גם בקורונה: 'מחנה' לילדים בעלי מוגבלויות

נוער קרית ארבע מקיים את המחנה המסורתי לילדים בעלי מוגבלויות כבר עשר שנים ברציפות. השנה, למרות הקושי שנוצר, המחנה יתקיים

רבי שמעון גלאי בחברים לרפואה, צילום עזרא טרבלסי (11)
רבי שמעון גלאי בחברים לרפואה, צילום עזרא טרבלסי (11)

נוער קרית ארבע, מקיים בכל שנה קייטנה בשם "חברים לרפואה", בקייטנה נוכחים עשרות ילדים וילדות בעלי מוגבלויות, אשר הנוער נותן להם שבוע של כיף והנאה ובה בעת נותן להוריהם של הילדים שבוע של מנוחה בחופש הגדול.

בכל שנה הנוער מארגן את הפרוייקט מתחילתו ועד סופו, החל בארוחות מושקעות, כספים שהנוער עובד להשיגם כבר חודשים לפני התאריך המיועד, וכל הדברים שהופכים את המחנה הזה לשבוע של הנאה לילדים בעלי המוגבלויות.

השנה תהיה שנת העשור למחנה ולמרות הקולות שעלו מהרבה כיוונים לבטלו, הנוער של קרית ארבע לא ויתר ומצא דרכים לקיים את המחנה על פי הנחיות משרד הבריאות, ובזה נכנס לאחד המקומות היחידים בארץ שמקיימים השנה בכל זאת מחנה לילדים בעלי מוגבלויות.

בעקבות נגיף הקורונה, התקציבים שנצרכים למחנה השנה גדלו, והנוער בקרית ארבע עובד לגייסם עד לתאריך המיועד.

מארגני המחנה השנה מסרו: "השנה חשבנו לבטל את הכל, הכי קל. אבל בסוף בחרנו לקיים את המחנה בכל זאת, עם כל המאמץ הנלווה לעניין. כי לא בשביל עצמינו אנחנו עושים, אלא בשביל הילדים והמשפחות שצריכים את המחנה הזה. אנחנו לא יכולים לוותר על דבר חשוב כל כך.
דווקא בזמנים בהם עולים קולות שלא לקיים מחנות מהסוג הזה, אנו מוכרחים להוכיח כי הדבר חשוב מאוד ונצרך, הן לנוער, אבל יותר מכל לילדים היקרים."

השארת תגובה