'הגינה עלינו' – עכשיו וילה ביקנעם

פרוקיט בית בחורש של קבוצת לוינשטין ביקנעם
פרוקיט בית בחורש של קבוצת לוינשטין ביקנעם

משבר הקורונה חידד בקרב הציבור את החשיבות של יחידות דיור עם גינה או מרפסת גדולה, שהיוו ברקע מגבלות ההתקהלות מקום מפלט למשפחות עם ילדים, ונקודת המפגש היחידה של יושבי הבית עם העולם שבחוץ, עם הקהילה והשכנים, ואפילו עם סבא וסבתא שביקרו מרחוק.

ברקע התקופה, חברת לוינשטין יצאה במבצע לרוכשי הקוטג'ים בפרויקט "בית בחורש" בשכונת שער הגיא ביקנעם: "קונים קוטג' – הגינה עלינו". במסגרת המבצע לוינשטין מעניקה לרוכשים גינה מוגמרת בגודל ממוצע של כ- 170 מ"ר בשווי של כ- 25 אלף שקל לכל יחידת דיור, הכוללת חבילת שלמה של עבודות גינון להקמה של גינה מא' ועד ת' – חומרים ועבודות גינון על-ידי גנן מקצועי, זאת בתוספת לסטנדרט הגבוה שכבר ניתן לרוכשים. בנוסף לגינות המועצבות הרוכשים ייהנו גם  ממרפסות הצופות לנוף הפתוח בגודל ממוצע של כ- 35 מ"ר.

עבודות וחומרי הגינון יסופקו לאחר מסירת הדירה והם כוללים בין השאר: דשא סינטטי , עצי טבעות  דקלים צמחים מטפסים; עץ זית; ברושי טוטם;; עץ תפוז; מערכת השקיה ווכו'; .

בפרויקט נותרו למכירה 7 יח"ד צמודות קרקע לאחר ביקושים גבוהים וקצב מכירות מהיר שנרשם מתחילת השיווק.

צמודי הקרקע בפרויקט "בית בחורש" נבנים מול חורשת אורנים גדולה וצופים לנוף הפתוח של הרי הכרמל בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת שער הגיא. הפרויקט כולל בתים בני 5, 6 ו-7 חדרים כשבחלקם גם עליית גג. שטחו של כל מגרש כ-300 מ"רבממוצע ומחירי היח"ד החל מ-2.6 מיליון שקל. כל צמוד קרקע כולל מפרט טכני גבוה לרבות בית גאון.

לדברי אורי פליישמן סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת לוינשטין, "כבר בשלהי משבר הקורונה וכמובן בשבועות האחרונים אנו מזהים עלייה בהתעניינות ליחידות דיור עם גינה או מרפסת גדולה בפרויקטים שלנו בכל הארץ. לכן יצאנו במבצע 'הגינה עלינו' בפרויקט ביקנעם, שיאפשר לרוכשים לקבל גינה מושלמת בלי כל ההתעסקות המורכבת של הקמת של גינה. מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות להצטרף לפרויקט במיקום מנצח עם נוף פסטורלי טבעי, במחירים אטרקטיביים. יקנעם הפכה בשנים האחרונות למבוקשת מאד בשל מתחמי תעשיית ההיטק המתפתחים בה ובשל הנגישות והקרבה לצירי תנועה מרכזיים כמו מחלף אליקים, כביש 70 ובראש ובראשונה כביש 6, נתונים אלו מושכים ליקנעם בכלל ולשכונה בפרט  הייטקיסטים ממרכז הארץ, זוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות שמחפשות את השילוב בין בית פרטי, מחיר שפוי, מיקום נגיש, אזורי תעסוקה וחינוך טוב".

השארת תגובה