רצח בשבת: החשוד – בן 18 מבני ברק

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח מיכאל מילר , שנרצח על ידי רעולי פנים בחדרו במלון בת״א ב 18.4.20 – המנוח בן 26, בן יחיד להוריו, הוביל את הרוצחים לחדרו ונורה בראשו באמבטיה

אקדח, אילוסטרציה
אקדח, אילוסטרציה

בשבת פרשת שמיני בשעה 13:40 לערך, נרצח מיכאל מילר בחדר במלון ברחוב הירקון בת״א, על ידי 2 חשודים (26,גבעת שמואל) (18, בני ברק) , אשר קשרו בינהם קשר לרצוח אותו, בהמשך לסכסוך קודם על רקע חובות כספיים.

השניים קבעו עם המנוח , שיגיעו להתארח בחדר אותו הוא שכר במלון בת״א , רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לת״א ובהגיעם , המתין להם המנוח בלובי המלון , קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.

עם כניסת החשודים והמנוח לחדר , אחד מהם הורה למנוח להכנס לחדר האמבטיה, שם ירה בראשו , בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים , ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה ואותם כפתו החשודים באמצעות חבל ,שהביאו עימם מבעוד מועד. דקות ספורות לאחר מכן, נורה המנוח פעם נוספת ונפטר מפצעיו .

שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר , השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת״א, פתחו בחקירה אינטנסיבית וחכמה , במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות , שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.

שני החשודים נעצרו ב- 21.4.20, שלושה ימים לאחר הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת , תוך שחקירת במשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז ת״א, אשר תגיש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים .

השארת תגובה