צפו: בר מצוה במלון הקורונה

בר מצווה מרגשת בעידן הקורונה. טוביה – ילד מיוחד – שהגיע אמש לגיל מצוות, שוהה במלון הקורונה 'כינר' יחד עם בני משפחתו שאף הם חולים בנגיף הקורונה. אמש חגג טובי בר מצווה, הנוכחים בבית המלון החליטו לשמח אותו ולערוך לו חגיגת בר מצווה מרגשת במיוחד.

מטבע הדברים, התכנון של בני משפחתו היה לערוך לו מסיבת בר מצווה מצומצמת מיד כשישתחררו ממלון הקורונה, אך צוות המלון והחולים החליטו לא לוותר ונרתמו לשמח את טוביה. ואכן בהשתתפות מאות חולי הקורונה ששוהים במלון כינר, נערכה אמש חגיגת בר מצווה מרגשת במיוחד.

 

הצוות החינוכי של 'אהל שרה' בו לומד טובי במהלך השנה שעמד בקשר עם התלמידים לאורך כל תקופת הקורונה, המשיך לדאוג לטובי ולשמר את שגרת הלימודים מרחוק שלו, גם כשהתפנה יחד עם משפחתו למלון המיועד לחולי הקורונה. כשהגיע מועד חגיגת בר המצווה, החליטו הצוות החינוכי וחברי כיתתו להפתיע אותו עם זר בלונים ענק ומתנה שטובי חלם עליה כבר תקופה ארוכה: מצלמה יוקרתית.

אב המשפחה הודה להנהלת המלון ולצוות המסור של 'אהל שרה' שהצליחו לשמח את טובי בחגיגת בר המצווה המרגשת לבנו. "במצב הנוכחי, כשהקורונה אינה מאפשרת לציין כניסה לעול המצוות כמו שכל נער היה רוצה, זאת החגיגה הכי שמחה ומרגשת שיכלנו לדמיין עבור טוביה".

 

השארת תגובה