נשיא המועצת: לדאוג למחירי העופות

בעקבות המצב הכלכלי, הורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א לראשי חברת הבשר 'אשפר' שבהשגת בד"ץ נווה ציון שתחת נשיאותו – לעשות ככל יכולתם על מנת להוזיל את מחירי הבשר לבני התורה

עובדיה עם חכם שלום
עובדיה עם חכם שלום

המצב הכלכלי שנוצר בעקבות משבר הקורונה, פוגע קשות בפרנסתם של רבים, ובוודאי כשמדובר במשפחות בני התורה, כאשר ברבים מהכוללים והיכלי התורה נאלצו לקצץ במלגות, בעקבות הפסקת התרומות. מצבם של בני התורה נגע בליבו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, אשר כאב רחום נושא על לוח לבו ועומס על שכמו את משא הדור בכלל ועולם התורה בפרט.

מתוך דאגתו הרבה לאברכים ובני משפחותיהם, שיגר מרן ראש הישיבה הוראה מיוחדת לראשי חברת הבשר 'אשפר', הנמצאת תחת השגחת בד"ץ נווה ציון שבנשיאותו של מרן חכם שלום כהן, ואשר ראשי החברה נוהגים בכל הליכותיהם בהתייעצות ובהכוונתו של מרן ראש הישיבה.

בהוראה המיוחדת ביקש מרן ראש הישיבה מראשי 'אשפר', לעשות כל שביכולתם על מנת להוזיל את מחירי העופות והבשר שתחת השגחת בד"ץ נווה ציון, וזאת על מנת לאפשר לאברכים והמשפחות ברוכות הילדים לרכוש את מוצרי אשפר כפי צורכיהם במחיר השווה לכל נפש שיוכלו לעמוד בו, ולא יהיה להם חלילה מחסור בכך.

ראשי חברת הבשר 'אשפר', שכאמור מראשית הקמתה צועדת לאורו ובדרכו של מרן ראש הישיבה, נענו באופן מיידי לבקשה שהגיעה מלשכת הגזית והכריזו על שורת מבצעים והנחות ייחודים וחסרי תקדים.

"חברת 'אשפר' היא חלק בלתי נפרד מעולם התורה", אומרים ראשי החברה. "'אשפר' הוקמה על מנת שציבור המהדרין והמדקדקים יוכלו לרכוש בשר איכותי ומשובח בכשרות המהודרת והמוקפדת ביותר. וכמובן שכחלק בלתי נפרד מכך, אנו עושים מאמץ לאורך כל השנה להוזיל את המחירים כך שיהיו שווים לכל נפש ויהיו בהישג ידם של בני התורה והמשפחות ברוכות הילדים. בעת הזו, שהיוקר מאמיר והקושי הכלכלי גובר, בהוראת מרן ראש הישיבה, אנחנו פועלים דווקא לתת גם כעת מחירים נמוכים ושווים לכל כיס, מתוך מטרה שכולם יוכלו להמשיך ולרכוש את מוצרי אשפר האיכותיים, לענג בהם את שלחן השבת".

אין זו הפעם הראשונה שהוראה כזו מגיעה היישר ממרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, אל חברת 'אשפר'. כבר לפני מספר שנים, בפרוס חג הפסח, קרא מרן ראש הישיבה לראשי 'אשפר' וביקשם להקפיד ולפעול להורדת מחירי העופות והבשר, דבר שבוצע במהירות על הצד הטוב ביותר, והביא לרווחה רבה בקרב הציבור ומשפחות האברכים.

ב'אשפר' רואים בכך חלק משלושת העקרונות עליהם מושתת החברה: כשרות, איכות ומחיר. הכשרות היא בהשגחת בד"ץ נווה ציון, שנוסד על ידי גדולי ישראל ועומד תחת נשיאות מרן ראש הישיבה ובהשגחת גאב"ד נווה ציון הגאון הגדול רבי שלמה בן שמעון והגאון הגדול הרב מסעוד בן שמעון. וכידוע שמרן חכם שלום כהן התבטא בפה קודשו: "אני אוכל רק משחיטה זו".

האיכות ידועה ומוכרת בקרב ציבור הצרכנים, כאשר ב'אשפר' שמים דגש על שימוש בעגלים ונתחי בשר מהסוגים המשובחים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על תהליכי שחיטה וייצור ברמה הטובה והגבוהה ביותר. והמחיר, תמיד שווה לכל כיס, ועכשיו אפילו עוד יותר.

השארת תגובה