בצל הקורונה: מחבקים את היולדות והאמהות שבדרך

" Jama"- אפליקציה חברתית חדשה בשיתוף קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המהווה קהילה שיתופית לאימהות ואימהות שבדרך, ומאגדת תחת קורת גג אחת עולם שלם של חברויות, תכנים ופעילויות מגוונות • האפליקציה מבוססת על טכנולוגיה חדשה היודעת לחבר בין אמהות בסטטוס זהה, הנמצאות באותה סביבה ומתעניינות באותם תחומי עניין

כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

בימים אלו נולדה אפליקציה חברתית חדשה – Jama – בית פתוח ועוטף המחבר בין קהילות האימהות ומלווה אותן צעד אחר צעד, החל משלב ההיריון ועד שהתינוק מגיע לגיל שלוש, דרך חוויות משותפות באמצעות תוכן, מדריכים מקצועיים ופעילויות מגוונות שיעשירו את עולמן יגרמו להן לדעת ולהרגיש שהן ממש לא לבד.

מאחורי אפליקציית ג'אמה עומדים האחים כפיר ומיה דיין, העוסקים בפיתוחה כבר למעלה משנתיים, מאז נולד בנה הבכור של מיה ויחד איתו נולדה מיה לחיים חדשים. במהלך תקופת ההורות הראשונית היא חוותה בדידות ואתגרים שלא הכירה קודם, ואז גמלה בליבה ההחלטה להקים אפליקציה שתחבר בין אימהות ותדאג שכל הריונית ואמא טרייה תדע שיש מישהי לצידה.

ימי הקורונה, וההבנה שהמשבר גורם לבדידות רבה של נשים בהריון ואחרי לידה, העלו את פיתוח האפליקציה להילוך גבוה וכעת משיקים האחים את התוצר המוגמר: בית המפגיש בין אמהות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת יצירת חברויות, פרסונליזציה והגשת תוכן מותאם, המבוסס על לוקיישן, קצב התפתחות הבייבי ועל תחומי עניין, שיספק לאמהות מה שהן באמת צריכות כדי לא להרגיש לבד. וברוח הזמן – כרגע מציעה האפליקציה מפגשים ושיתופים וירטואלים בין אמהות תוך הענקת מאות תכנים של הרצאות, סדנאות ופעילויות והכל אונליין. כך למשל ניתן למצוא הרצאות בנושאי שינה והנקה, טיפים וכלים להורים, פעילויות של כושר לאמהות, סדנאות אוכל, הכנה ללידה ועוד ועוד.

ג'אמה חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם וביניהם: מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, בשל קהל יעד משותף. גם האפליקציה וגם קבוצת אסתי לאודר פונות לקהל המורכב ברובו מנשים בגילאי 25-45, המשתייכות לאוכלוסיית היולדות והאמהות שבדרך. אלו הנאלצות בתקופת משבר זו, יותר מתמיד, להתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה, ללא עזרה חיצונית ותמיכה משפחתית, מה שהופך את החוויה המרגשת והמשמעותית בחייהן למאתגרת ומלחיצה ,כזו המעצימה את תחושת הבדידות וחוסר האונים. כעת מושקת האפליקציה בשיתוף פעולה עם קבוצת החברות אסתי לאודר.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, נחשף לאפליקציה עוד בשלבים מוקדמים, ומתוך רצון אמיתי להחזיר לקהילת הנשים בישראל, שהן הלקוחות המרכזיות של מותגי הקבוצה וכדי לסייע לאותן נשים החשות בדידות ולעודד יצירת חברויות וירטואליות בין נשים בעלות אותם תחומי עניין, הוא החליט לשתף פעולה עם האתר וכך ניתן יהיה למצוא באתר תכנים מותאמים גם לאוהבות האיפור והטיפוח: סרטוני how to של שמירה על שגרת טיפוח בהריון, טיפים לאיפור לפני או אחרי לידה, טיפים לטיפול בפיגמנטציה, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות טיפוח ועוד.

  • אפליקציית ג'אמה ניתנת להורדה בחינם באייפון ואנדרואיד.
  • כל מי שתוריד את האפליקציה תקבל "מענק לידה" הכולל קיט מוצרי איפור וטיפוח של החברות המובילות וכן קודי קופון להנחה באתרי האונליין של המותגים מאק, קליניק, אסתי לאודר ובובי בראון.
השארת תגובה