כך תכשירו נכון את הכיריים לחג

לקראת חג הפסח נוהגים בבתים רבים להחליף את כירת הגז, אם בעבר הורגלנו לקרוא לטכנאי ולבצע את הפעולה בפשטות הרי שכיום לאור התפשטות נגיף הקורונה והמלצות הגורמים המקצועיים לבידוד ביתי, יש למעט במפגשים שכאלו שאינם לצורכי חירום

מומחי 'פזגז' מציינים כי לאור המצב שנוצר השנה מומלץ לבצע הכשרה וניקיון עצמי של הכיריים באופן המכשיר את הכיריים כהלכתן, שומר על בטיחותנו בכל הנוגע למערכת הגז ומונע מאתנו חשיפה מיותרת מפני נגיף הקורונה.

לכירת הגז יש שלושה חלקים: המבערים מהם יוצאת האש, החצובות עליהן עומדים הסירים והמגש התחתון. תחילה יש לנקות את כל החלקים היטב. לאחר מכן, יש ללבן את המבערים באש על ידי הדלקת האש למשך מספר דקות בכל המבערים.

את החצובות עליהן עומדים הסירים, מכשירים באמצעות הדלקת אש, הזזת החצובות וסיבובן ממקום למקום בכל מספר דקות, על מנת שהאש תיגע בכולן. את הכיריים ראשית יש לנקות באופן יסודי באמצעות חומר הפוגם את שאריות החמץ ולאחר 24 שעות יש להגעיל באמצעות מים רותחים.

ב'פזגז' מציינים כי החברה ממשיכה לספק גז ברציפות ולדאוג לבטיחות לקוחותיה בתקופה זו על ידי עיבוי קווי החלוקה, הרחבת שרותי האונליין ומוקד חירום זמין 24 שעות.

חג שמח וברכת בריאות ובטיחות לכל עם ישראל וחזרה מהירה לשגרה.

אתכם תמיד, פזגז.

השארת תגובה