נשק יום הדין – למיגור הקורונה

אוהל קורונה מחוץ ל'מיימנדיס'
אוהל קורונה מחוץ ל'מיימנדיס'

בני אהובי, השקענו מיליארדי דולרים לפיתוח נשק קטלני, הקטלני ביותר בעולם, פצצת המימן. כך שאם מישהו ירצה להעז לפגוע בך, יש לנו את תשובת המשקל, שתגן עליך.

ריכזנו את מיטב המוחות הצבאיים והאסטרטגיים כדי לבנות את מטוס הקרב החזק והמתקדם ביותר בעולם, F16 שמסוגל להנחית מהלומת מחץ על האויב במרחק אלפי קילומטרים, והכל כדי שתוכל לצעוד כל בוקר רגוע חופשי ומאושר לבית הספר.

עם תקציבים דמיוניים, ואימונים בלתי פוסקים, בנינו את הצבא החזק והמתקדם ביותר בעולם. כזה שיודע להתמודד מול כל איום מכל סוג, דורות של חיילים כאן ומעבר לים מאומנים היטב להתמודד מול כל אויב, והכל כדי שתוכלו לבקר את סבא וסבתא, כל אימת שתרצו.

הקדשנו כמות אדירה של זמן, אנרגיה, משאבי אנוש ומשאבים כלכליים, כדי לשכלל את מערך הטנקים, צי הצוללות, סוללות טילים מתקדמים, נשק מדויק וקטלני, המילה האחרונה בתחום, והכל כדי שתוכלו לצאת לפארק הקרוב ולשחק שם באושר, ללא פחד ומורא.

עולם הרפואה גם הוא התקדם בצעדי ענק, בתי רפואה משוכללים ומודרניים, מיטב הרופאים, אוניברסיטאות מחקר יוקרתיות, מכונים ומעבדות, קרנות ותוכניות, הכל כדי שאם פעם תרגיש קצת לא טוב, נדע בזמן קצר ביותר ובמידה מדוייקת עוד יותר, איך להחזיר לך את ההרגשה האנושית הטובה, את הבריאות.

ועכשיו ילדי היקר, למרות כל מה שכתבתי לעיל, אמריקה הגדולה העוצמתית והחזקה, המתקדמת והיודעת כל, ניצבת חסרת אונים, חסרת כלי נשק מתאימים, להדוף ולהביס את המפלצת הארורה, הנגיף המסתורי, האויב הבלתי נראה – קורונה / קוביד 19.

אגלה לך סוד קטן, ילדי הקט, יש עוד כלי נשק אחד בארסנל הלאומי שלנו. נשק יום הדין. משהו מיוחד בו ניתן וצריך להשתמש עכשיו, כשהגיע הזמן. נשק שיחדור עמוק יותר ויגיע רחוק יותר מכל פצצה גרעינית. כוח מחץ שעולה על סגולת הצבא הגדול והמתקדם, הוא מסוגל להביס גם את האויב החמקמק הזה, שטנקים טילים ומטוסים לא יעזרו כנגדו.

התדע בני מהו הנשק הזה?

התפילה!

כשיהודי נושא עיניו לאבא בשמים, ומתפלל מעומק הלב, אין לנגיף השטני שום סיכוי. אם יהודים רבים יתאחדו בבת אחת, ויזעקו למרומים לישועה ורחמים, הקורונה לא תנצח אותנו, היא תנוצח!

הנשק הזה כבר ניצח במערכות הרות גורל בהיסטוריה שלנו, אבות אבותינו השתמשו בו וניצחו בגדול, כך גם אבות אבותיהם, עד לראשית ההיסטוריה של העם המופלא שלנו.

תתקרב קצת אלי, בני יקירי, עוד טיפה. נישא תפילה יחדיו, נפתח את ספר התפילה או התהלים, ונשפוך את הלב עם המילים הקסומות הללו, שקיימות אלפי שנים, ומרכיבים את הנוסחה הסודית לניצחון מובטח של האויב. אם תרצה, נגיד את פסוקי שמע ישראל יחד, נדאג שעל הפתחים יש מזוזות כשרות ובדוקות, נשכים קום ונניח תפילין על המוח ועל הזרוע. ננהל שיחה גלויה ופתוחה עם אלוקים, ונתבע ממנו שיהיה בעזרנו במלחמה על הבית, על החיים, בטיהור העולם מנגע הקורונה, בדאגה לרפואה שלימה של כל אחד ואחת שמתייסרים מתסמיני הנגיף או נלחמים על נשימה סדירה בבית או בחדרי בתי הרפואה.

ונוסיף גם כמה מילים חשובות על החשת הגאולה האמיתית והשלימה, התקופה המיוחלת בה העולם לא ייאלץ להתמודד עם מחלות ועם נגיפים, עם סבל ועם מוות. רק חיים, בריאות, בעולם נקי טוב ומואר.

שים נא אל לבך, יקירי, שהנשק הזה כבר נמצא בידיים שלנו. לא נהסס להשתמש בו. ביחד, אנו מסוגלים לעשות את הבלתי אפשרי. זה אפשרי.

אביך האוהב

 

2 תגובות
  1. אנו רואים ממש כיצד זה עוזר ברגע זה… דוג': בני ברק וכל מילה נוספת מיותרת.

  2. רב יקר, אתה עושה מעצמך צחוק. לתפילות יש אולי ערך עם התמודדות פנימית אבל שום ערך להתמודדות חיצונית עם מפגעים כמו תאונות מלחמות מחלות ומגפות ולא יעזור לך גם אם תחזור על השטות הזו מליון פעמים. הסטטיסטיקה לא משקרת, אתה משקר, לבן שלך ולצאן מרעיתך, אליהם אתה אכן מתיחס ברמה של עדר כבשים, הרמה הכי נחותה של הטפה קלוקלת.

השארת תגובה