מאתמול: בדיקות קורונה באוהל הייעודי בבני ברק

בשל קשיי ההגעה של תושבי העיר הזקוקים לבדיקות קורונה, הבדיקות יערכו לתושבי העיר בלבד ובהפניית רופאי מכבי • מנכ"ל מכבי מר רן סער: "למעלה ממחצית מתושבי העיר הם חברי מכבי ומאחריותנו לעשות כל שניתן למענם. לכן הקמנו עבורם מתחם 'היכנס והיבדק' ייעודי במרחק הליכה"

מכבי - בדיקות קורונה בבני ברק
מכבי - בדיקות קורונה בבני ברק

לנוכח הקושי של תושבים מבני ברק הזקוקים לבדיקות קורונה להגיע למתחמי הבדיקה, הקימה מכבי שירותי בריאות אוהל בדיקות קורונה סמוך למרכז הרפואי של מכבי ברחוב כהנמן 64 בעיר, שם יתקיימו מאתמול (שלישי) בדיקות קורונה, בשיתוף מד"א ומשרד הבריאות.

הבדיקות יערכו לתושבי העיר בלבד הסובלים מתסמינים נשימתיים או תסמיני קורונה אחרים, על מנת לאפשר אבחון מהיר של חולים ולצמצם ככל הניתן את החשיפה אליהם בהקדם האפשרי. על פי נהלי משרד הבריאות, הבדיקות יתקיימו בהפניית רופאי מכבי בלבד.

לדברי מנכ"ל מכבי מר רן סער: "למעלה ממחצית מתושבי בני ברק הם חברי מכבי ומאחריותנו לעשות כל שניתן על מנת לסייע לצמצם את החשיפה לקורונה בעיר. כיוון שרבים מהתושבים אינם בעלי רכב ולא יכולים להגיע למתחמי הבדיקה הייעודים דוגמת 'חנה וסע' שהוקמו בערים אחרות, הקמנו עבורם מתחם 'היכנס והיבדק' ייעודי במרחק הליכה קצר מהבית".

בתוך כך, במכבי שירותי בריאות ממשיכים במתן שירותי הרפואה מרחוק שתוגברו בימים האחרונים, על מנת לצמצם את ההגעה למרכזיים הרפואיים למינימום ההכרחי ורק למקרי חירום. בין היתר הכריזה מכבי על שירות 'תור טלפוני' עם כ-1,500 רופאי משפחה ורופאי ילדים שמעניקים שירות רפואי וייעוץ מקצועי מקיף ופרטני טלפוני לחברי מכבי, בתיאום תור מראש באמצעות מוקד זימון התורים "מכבי ללא הפסקה" בטלפון *3555 ובערוצים הדיגיטליים של מכבי.

שירותי הרפואה מרחוק של מכבי כוללים בנוסף גם מוקד אחיות טלפוני לייעוץ בנושאים רפואיים בכל שעות היממה, מוקד "מכבי קידס" הייעודי לילדים, שירות "רופא הילדים שלי" לשיחה טלפונית ישירה עם רופא הילדים המטפל ושירות משלוח תרופות עד הבית בשיתוף עם סופר פארם (וללא עלות לחברים מעל גיל 65).

השארת תגובה