עבודות אינסטלציה: כשהבית אינו כפי שהכרתם

אינסטלציה
אינסטלציה

אנו אוהבים את הביטחון שמקנה לנו הבית, אך כשמשהו לא בסדר בו, עלינו לקרוא לאנשי מקצוע שיוכלו לסייע לנו. עבודות אינסטלציה בכפר סבא הן מבין השירותים המבוקשים יותר בעיר. לא אחת סובלים התושבים מריח רע העולה מן הביוב, קירות רטובים או מים דלוחים הפורצים מכיור המטבח. האינסטלטורים המיומנים נענים לכל הקריאות ועוזרים לתושבים לחזור לשגרה.

עבודות אינסטלציה – אז מה זה אומר בעצם?

האינסטלטורים אמונים על מגוון רחב של עבודות אינסטלציה בכפר סבא. נכיר רק כמה מבין העבודות המרכזיות שהן מנת חלקו של כל אינסטלטור מנוסה בשוק.

איתור נזילות

נזילות צנרת מתבטאות בדרך בלתי נעימה כמו תחושת קור בבית, קירות רטובים והופעת סימני עובש ורטיבות על הקירות. במקרים שיש חשד לנזילות צנרת מגיע האינסטלטור כאשר הוא מצויד במצלמה תרמית, במטרה לאתר את הנזילה או פיצוץ הצנרת מבלי לשבור את כל קירות הבית. מצלמה זו שולחת קרניים אינפרא אדומות דרך הקירות ומצלמת את השטח. לאחר הצילום מתקבלת מפת צבעים המעידה על מיקום הנזילה. כך, צבע קר כמו ירוק או כחול מעיד על נזילה, בעוד צבע חם כמו צהוב או אדום מעיד על העידרה. כאשר האינסטלטור מקבל את המידע המלא על איתור הנזילה, הוא יכול לשבור קיר במקום נקודתי בלבד.

פתיחת סתימות ביוב

כל מי שגר בבנייני דירות משותפים ישנים חווה מצב של ביוב סתום לפחות פעם אחת בחייו. מדובר במצב בלתי נעים שבו ריח רע עולה מן הביוב, מים דלוחים עולים לכיור המטבח או לאמבטיה והביוב עולה על גדותיו. ביוב סתום הוא סכנה לבריאות, ולכן יש צורך לקרוא לשירותי אינסטלציה במהירות האפשרית. האינסטלטורים מגיעים ובוחנים את הבעיה. הם מבצעים צילום קווי ביוב ומחליטים על דרך הפעולה הנכונה.

שימוש בביובית

הביובית היא יד ימינם של האינסטלטורים. זוהי משאית גדולה בעלת מיכלית מיוחדת שאליה מחוברת משאבת יניקה שנועדה לשאוב את תכולת הביוב במקרה שבו יש סתימת ביוב מאסיבית בצנרת הבית או מפעל התעשייה. מעבר לכך, הביובית משמשת לביצוע פעולות אחרות כמו שאיבת בורות ספיגה או שאיבת הצפות.

בוחרים את האינסטלטור המקצועי ביותר

תחום האינסטלציה הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר הקיימים היום, אך מדובר גם בתחום פרוץ למדיי. למרבה הצער, לא חסרים אינסטלטורים חובבנים המתחזים לאנשי מקצוע ועושקים את הלקוחות שלהם. מכיוון שלא פעם נכנס האינסטלטור לשטח הפרטי שלכם, עליכם להישאר ערניים ולבחון את האדם היטב. דבר ראשון, השתדלו לא לקבל את פני האינסטלטור לבד. הזמינו קרוב משפחה או חבר שיהיה אתכם, בייחוד כאשר האינסטלטור מדבר על המחיר. שנית, חפשו אינסטלטור מקצועי ומנוסה, איש מקצוע שאפשר לסמול עליו. גם כאן אפשר להיעזר באנשים שאתם מכירים ולקבל המלצות. שלישית, דברו עם האינסטלטור בטלפון. אין תחליף לשיחה ראשונית. אז תוכלו לראות אם האינסטלטור ממהר לסגור אתכם את המחיר, או שהוא מתשאל אתכם לגבי הבעיה וקובע מועד להגעה כדי לבחון את התקלה שלכם ולטפל בה במקצועיות ובמהירות.

האינסטלטורים כבר מגיעים

הבית שלכם סובל מהצפות ואתם עובדי עצות? יש לכם סתימה בביוב? אם כן, אתם זקוקים לשירותו של אינסטלטור מקצועי. הכירו את חברת אינסטלטורס המספקת מגוון רחב של שירותים בתחום האינסטלציה. הצוות המקצועי משתמש בציוד טכנולוגי מתקדם במטרה לעזור לכם לפתור את התקלה עד הצד הטוב ביותר. מים שזולגים על הקירות או ריח רע מן הביוב הם מפגעים שאינם מפחידים את הצוות שמסוגל לקבל את ההחלטה הנכונה ברגעים קריטיים ולפעול במהירות. עבודות אינסטלציה איכותיות מתבצעות 24/7.

השארת תגובה