לא צריך לצאת מהבית בשביל להתחדש בכלים לחג

גם בימים מאתגרים אלה כשהחג בפתח המותג 'נעמן' ממשיך לשרת את לקוחותיו בנאמנות • מבצעים על קולקציית אביב קיץ 2020 ומגוון אפשרויות לקניה

לקראת חג הפסח משיקה רשת כלי הבית המובילה והוותיקה בישראל 'נעמן' קולקציה חדשה ומרעננת לחוויית בישול והגשה בסטייל שלא נראה כמוהו. לצד זה מתקיימים מבצעים על מגוון רחב של פריטים הנדרשים לעריכת ליל סדר מפואר, הכולל שולחן מעוצב בטוב טעם עם כלים מלכותיים לפאר בו את המעמד המסורתי – הכי חשוב בלוח השנה העברי. מבצעים יעודיים גם לרכישות אונליין ומשלוח עד הבית.

לרגל חג הפסח יצאה 'נעמן' עם קולקציית אביב קיץ 2020 עם שפע כלי בישול וטיגון, ביניהם סדרת סירים ומחבתות יוקרתית Blue Diamond בעיצוב מפתיע וביצועים מעולים, אביזרי מטבח, כלי הגשה ואירוח בעיצובים מקוריים של סטודיו הבית Tutto arte וגם סדרות וכלים מהודרים של המותג האוסטרלי המוביל 'מקסוול & וויליאמס' ועוד.

הקולקציה החדשה מצטיינת בפרקטיות ובנוחות הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית גם לחימום, להגשה ולאחסון במקרר, כמו גם בגאדג'טים ובאביזרים משלימים חדשניים מהארץ ומחו"ל למטבח הביתי והמקצועי.

מעצבי הבית של 'נעמן גרופ' בסטודיו היצירתיTutto arte תכננו בקפידה ויצרו מבחר פריטים חדשים המעניקים גיוון וצבעוניות אביבית לעיצוב שולחנות החג. וכך, ניתן למצוא לצד צלחות ההגשה המסורתיות אנסמבל שלם של פלייסמטים, קרשי חיתוך מעוצבים, פלטות הגשה מרכזיות, מעמדי קינוחים אלגנטיים, כוסות בעיצוב תואם ועוד.

וכתמיד דאגו ב'נעמן' שלכל אחד יהיה כיוון עיצובי להתחבר אליו, ועל כן כוללת הקולקציה החדשה כלי הגשה בצבעי פסטל קלאסיים רגועים, כלים מונוכרומטיים בשחור-לבן, כלים מיוחדים של המותג 'מקסוול & וויליאמס' עם צבעוניות מתפרצת, כלי הגשה בטכניקת צבעי מים ועוד.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "אנחנו ב'נעמן' משקיעים מחשבה ומשאבים רבים כדי לחדש ולהפתיע את לקוחותינו ובמיוחד לקראת החגים. המטרה שלנו לתת לצרכן הישראלי את כל הכלים, תרתי משמע, שהוא זקוק להם כדי להצליח במשימת הבישול. אני בטוח כי המגוון הגדול המוצע בקולקציית אביב קיץ 2020 המתאפיין בחדשנות, ייחודיות ואיכות ללא פשרות, יבטיח חווית בישול והגשה מרגשת ומקורית במיוחד".

בהכנות לקראת החג צפויה הנאה מרבית מסדרת הפרימיום החדשה – Blue Diamond הבלעדית לנעמן. סדרת סירים ומחבתות העשויים יציקת אלומיניום טהור להולכת חום מהירה ואחידה, לחיסכון בזמן ואנרגיה ולבישול איכותי. כל מוצרי הסדרה מצופים ברמת ציפוי הגבוהה ביותר Greblon C3+, המסייע למניעת הידבקות מזון, לשימוש מופחת בשמן ולניקוי קל ונוח. לסירים ולמחבתות הסדרה פיית מזיגה דו צדדית וידיות ארגונומיות לנוחות מקסימלית בעבודה מתמשכת, יציבה ובטוחה. הסדרה Blue Diamond כוללת 3 גדלים (20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ) של מחבתות עמוקות במיוחד המתאימות גם לטיגון וגם לבישול, 3 סירים באותם נפחים, מחבת גריל וסוטאז'. הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש במדיחי כלים.

גם בתחום כלי הגשה ואירוח מרגישים משב רוח חדיש ומרענן: בסדרתMonet מוצגים כלי אוכל והגשה מצויירים בהשראת הצייר האימפרסיוניסטי קלוד מונה שהיטיב לרגש עם מבחר פרחים ססגוניים מגינת ביתו שבז'יברני. הכלים האיכותיים שיוצרו בשילוב עבודת יד עשויים מדולומייט ומעוטרים בשלל פרחים התורמים לשמחת החג על השולחן הערוך. ובנוסף הם קלים ומתאימים לשימוש במיקרו ומדיח.

לקראת החג, יוכלו לקוחות נעמן ליהנות גם ממגוון המוצרים מבית 'מקסוול & וויליאמס', המותג האוסטרלי הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. מבין המוצרים שיהיה ניתן להתחדש בהם לקראת החג – מבחר עשיר של כלים ססגוניים, סדרות כלי בישול והגשה אלגנטיות בשחור ובלבן שיעצימו את חוויית האירוח החגיגי ואפילו בקבוקי שתייה אישיים בעיצובים מקוריים.

מערכות אוכל חדשות, המצטיינות בנגיעות של עיטורים פסטורליים מדויקים, שמהן ניתן יהיה ליהנות כבר בחג הקרוב הןPink rose המעודנת, Jade בעיטורי עלים, ונפאל האלגנטית. ובנוסף גםNepal glass – מערכת אוכל וכלים משלימים מזכוכית להגשה ולאחסון בעיטורי כסף עדינים. סדרתRomantic המקורית לאוהבי מסיבות תה מהודרות עם מבחר ספלים, כלי הגשה, קנקני תה אלגנטיים, מגשי קומות, עם עיטורים מעודנים של פרחי אביב.

ולכבוד החג גם מיקי מאוס של דיסני חוזר ולובש מראה מעודן וסופר אלגנטי בסדרת ספלי double wall – טרנד שהפך ל – must- ספלים שקופים בעיטורי הדמות האהובה בגדלים שונים. לרגל החגים וכדי שכולם יוכלו להתחדש לרגל החג, יצאו ב'נעמן' במבצע של 40% הנחה על רכישות באתר הרשת ובהטבת משלוח חינם בקניה מ 49.00 ₪ בלבד.

המבצע בתוקף עד ה' באייר (29 באפריל) תש"פ או עד גמר המלאי, ללא כפל מבצעים
בחנויות הרשת שאינן בקניונים ופועלות ע"פ הנחיות משרד הבריאות
ובאתר https://www.naamanp.co.il/.

השארת תגובה