עד הבית: מצעים, שמיכות, מגבות ואקססוריז מפנקים

גם בימים מאתגרים, רשת הלבשת הבית 'ורדינון' מעניקה ללקוחותיה שירות מסור ומאפשרת ליהנות מעיצובים מקוריים ומפתיעים, שפע טקסטורות, חומרים וצבעים • קולקציית אביב קיץ 2020 של ורדינון טרנדית בטאץ' ישראלי מקורי גם ברכישה אונליין ומשלוח עד פתח הבית

קולקציית אביב קיץ 2020 של ורדינון, מותג הלבשת הבית המוביל בישראל, כבר כאן. בקולקציה החדשה עולם שלם של מוצרים, כולם פרי עיצוב מקורי ובלעדי של Tutto arte, הסטודיו לעיצוב מבית נעמן גרופ – מהיוקרתי, הקלאסי, העדין והאלגנטי ועד להכי עדכני וטרנדי.

בקולקציה החדשה שלל דוגמאות יפיפיות של מצעים, שמיכות, מגבות, אקססוריז מפנקים לחדרי השינה, לחדרי האמבטיה ולמטבח – והכל בדגש על חדשנות, אופנתיות ובאיכות בלתי מתפשרת.

לקראת חג הפסח מאפשרת הקולקציה של ורדינון לרענן ולחדש את החללים השונים ולהביא אל תוך הבית אוירת חג מפנקת ומלטפת עם מבחר עשיר של מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "את המגוון העצום של פריטי אופנת הבית ממנו יכולים ליהנות לקוחותינו לקראת החג ניתן למצוא באתר האונליין המבטיח הנאה ממוצרי איכות ומאספקתם המהירה, בקליק, עד לפתח הבית. ליין שלם של מוצרים מחכה לחדש את מראה הבית ולהעניק לו אווירה חגיגית ואופנתית. אנו גאים בשפע הסגנונות והיצירתיות המאפיין את מוצרינו, הבא לידי ביטוי בעוצמה רבה בקולקציית אביב קיץ 2020, וכמו תמיד חשוב לנו להתחבר למגוון הטעמים, האיכויות, הטקסטורות ולהביא את קדמת העיצובים והחדשנות מכל רחבי תבל בתחום ההום סטיילינג".

לראשונה וכבר בקולקציית אביב קיץ 2020 יוכלו לקוחות ורדינון ליהנות ממותג היוקרה החדש – FIVE CROWNS המציע מבחר פריטים אלגנטיים שעוצבו בבלעדיות בסטודיו הבית Tutto Arte, מבדים טבעיים ורכים עם מגע של משי, בניחוח קלאסי וייחודי. המותג החדש מתאים במיוחד למי שיודע ליהנות מהחיים ובוחר במצעי מלכות מוקפדים המבטיחים חווית שינה של מלונות יוקרה.

למגוון הסטים בסדרה זו שמות מלכותיים ומאפיינים שונים:

  • שרלוט וקרוליין – מצעים רכים ומלטפים עשויים ויסקוזה בצפיפות גבוהה במיוחד של TC300. הם נושמים, סופגים ונוחים מאוד, ולמרות המגע העדין שלהם, הם חזקים ועמידים.
  • ויקטוריה – סט מצעי יוקרה המצטיין ברכות שנשארת לאורך זמן, ועשוי מבד טנסל נושם במיוחד המצעים אווריריים ונעימים למגע ומתאימים גם לעור עדין ביותר.
  • קליאופטרה – מצעי יוקרה מכותנה מצרית איכותית בצפיפות בד יוצאת דופן של 400TC, בעיצוב אריסטוקרטי ובתפירה משובחת. הם רכים, נושמים, ועמידים לשנים ארוכות.
  • אן – מצעי יוקרה מלטפים עשויים בד במבוק טבעי בצפיפות גבוהה של 300TC, עם רכות קטיפתית ותחושה קלילה במיוחד. הם נושמים ואווריריים, ויש להם תכונות היפו-אלרגניות ואנטי בקטריאליות.
  • מרגרט – מצעי יוקרה מסאטן רך בצפיפות סיב גבוהה במיוחד של 300TC, המעניקה להם מראה חלק ומבריק במיוחד שאינו מתקמט.

ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי בנעמן גרופ, מציינת: "בכל פעם מחדש, וכמובן גם לקראת עונת האביב החגיגית, יש לנו אתגר להציע ללקוחותינו מגוון רחב וייחודי של פריטי הום סטיילינג המאפשר להם לחדש את חדרי הבית השונים בדגש גם על שלל אקססוריז כגון שטיחונים, מגבות וכריות נוי שמוסיפים נעימות ורכות לאווירה בחדרי השינה והאמבטיה ומעניקים תחושת רוגע ושלווה".

ורדינון מאחלת ללקוחותיה חג שמח ולהתחדש לכבוד החג ברכישה באתר https://www.vardinon.co.il/.
וליהנות מ- 40% הנחה ומשלוח חינם בקניה מעלה 49 ₪
המבצעים בתוקף עד ה' באייר (29 באפריל) תש"פ ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.
השארת תגובה