הגנה בכל מקום ובכל זמן והיום יותר מתמיד

טאצ' משיקה חומרי חיטוי והגנה לשימוש • היום, יותר מתמיד חובת שעה לשמור על הגיינה ולחטא כל משטח או אזור הבא במגע עם יד אדם. סדרת מוצרי החיטוי וההגנה של 'טאצ' הקוטלים 99.9% חיידקים ובקטריות כוללת; ספרי, תרסיס ומגבונים באריזה משפחתית, כדי לאפשר לכל אחד לשמור על בריאותו, בכל מקום ובכל זמן

הילה פלאחברכבר סיפרנו לכם שלכל הבית יש טאצ', בכל ימות השנה וגם בפסח? אז חשוב לנו לשתף אתכם שבימים אלה, אל משפחת מוצרי טאצ' המנצחים הצטרפה סדרת מוצרי חיטוי והגנה הקוטלים 99.9%% מהחיידקים, גם סדרה זו מיוצרת ע"י חברת 'שניב סאסאטק, הידועה בייצור מוצרי נייר וניקיון לבית ולמטבח באיכות ובסטנדרטים בינלאומיים והינה חברה שומרת שבת.

הסדרה איכותית, בטוחה ומשאירה משטח נקי ללא כתמים או מרקם דביק ונוחה לשימוש .סדרת החיטוי של טאצ' כוללת ספריי לצד תרסיס ומגבוני חיטוי בדלי אותו ניתן להציב במקום מרכזי ונגיש בבית או במשרד וכל אחד יכול לשלוף ממנו את הכמות הרצויה לו – אחד אחד ולהיות מוגן מחיידקים באופן שוטף וללא שום מאמץ., המוצרים כולם מתאימים לחיטוי יומיומי של כל האזורים והמשטחים הרלוונטיים לדוגמה: ידיות, לחצנים, משטחים במשרד או בבית, צעצועי ילדים, ריהוט וכלים סניטריים. מוצרי הסדרה כולה קוטלים 99.9% מהחיידקים ומאפשרים הגנה לאורך כל היום באופן יעיל.

מוצרי חיטוי והגנה נדרשים בכל בית, תמיד ובימים אלה בהם יש לכולנו אחריות על בריאותנו ובריאות משפחתנו וסביבתנו, זו חובת שעה לשמור על הכללים ולחטא לאורך כל היום את כל המשטחים סביבנו.

גם את סדרת חומרי החיטוי של טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

השארת תגובה