טיבי ניצח: נגיף עם חליפה

ח"כ בני גנץ שירת את מדינת ישראל שנים רבות כלוחם ומפקד עד התפקיד המכובד של רמטכ"ל צה"ל, השבוע הוא נכנס לבועה וכרת ברית עם הגרועים שבשונאינו, הרשימה המשותפת

אחמד טיבי
אחמד טיבי

כשהייתי קצין צעיר בצנחנים לפני עשור וחצי עמדתי למשפט אצל מפקד הגדוד על איזה עניין פעוט שאינני זוכר אפילו מה היה בו, מה שכן אני זוכר זו החרדה הנוראית מה יקרה במשפט.

ממרחק הזמן זו נראית לי כמובן דאגה מיותרת ושטותית, הרי מה היה יכול המג"ד לגזור עליי, קנס כספי של כמה מאות שקלים, ריתוק של עשרים ושמונה יום לבסיס, נו שוין, אף אחד לא מת מעונשים כאלו ובכל זאת הייתי חרדתי כי זה היה כל עולמי, לתופעה הזו קוראים "לחיות בבועה".

ישנו דמיון בין איש צבא שחי בעולם הסגור של צה"ל ולא מכיר מה קורה בחוץ לבין העולם הפוליטי המייצר גם הוא את תחושת הבועה המקיפה את הפוליטיקאי שלא שם לב לאן הוא דוהר וכמה נזק הוא עושה לעצמו ולפעמים גם לאחרים.

ח"כ בני גנץ שירת את מדינת ישראל שנים רבות כלוחם ומפקד עד התפקיד המכובד של רמטכ"ל צה"ל, השבוע הוא נכנס לבועה וכרת ברית עם הגרועים שבשונאינו, הרשימה המשותפת.

הגרועים שבשונאינו אמרתי? כן, לא חיזבאללה ולא חמאס, לא אירן ולא דעאש דווקא המשותפת ואסביר מדוע.

כידוע בכל תחום שהוא, בריאותי, עסקי וכמובן לאומי ישנם שני סוגי אויבים: הגלויים והסמויים.

קחו לדוגמא את נגיף הקורונה המאיים כעת על בריאות הציבור, הפחד הגדול נובע מכך שהוא נסתר, יכול להיות בכל מקום והוא שקוף לעין, רק אחרי התקפה מוצלחת הוא נחשף ואז זה מאוחר.

לתפיסתי, חברי הכנסת טיבי ועודה מסוכנים לישראל יותר מנסראללה או סינוואר דווקא בגלל העברית הצחה שבפיהם והחליפה האלגנטית איתה הם נכנסים לכנסת ישראל.

לפני שבועיים, ב 5 למרץ 2020 פורסמה כתבתה של מיכל פעילן במהדורה המרכזית של 'החדשות' ובה נחשף נתון מדהים: יותר מעשרים אלף ישראלים הצביעו בבחירות האחרונות לרשימה המשותפת, אחד מהם, אריאל שנדר, אף התראיין בפנים גלויות לכתבה והסביר כי זה "קשור לרצון שלי להביע סולידריות עם הציבור הפלסטיני".

אריאל הוא בנו של ערן שנדר ששימש כפרקליט המדינה במשך שלוש שנים מ 2004 עד 2007, הוא מסוגל להצביע למפלגה של היבא יזבק שקראה לרוצח סמיר קונטאר – שהיד. מחבל אכזרי שרוצץ בקת של רובה את ראשה של עינת הרן בת הארבע הוא קדוש בעיניה ולמפלגה הזו הצביעו עשרות אלפי יהודים.

הסיבה שוב היא התחפושת המלאכותית אך המקצועית שלובשים חברי המשותפת המסתירה לפעמים את תאוותם לרצח יהודים חפים מפשע ולא משנה אם הם חיילים או אזרחים, ילדים או קשישים, העיקר שיהיה פה דם.

בצאתו השבוע מבית הנשיא חיכו לאחמד טיבי עשרות בני משפחות שכולות שיקיריהן נרצחו בידי מחבלים בני מוות שנתמכים על ידי חברים מהרשימה המשותפת, הם צעקו לעברו של טיבי והוא בתגובה סימן להם בידיו "V" של ניצחון.

לצערי אכן היה לו רגע קטן של ניצחון כשקיבל לגיטימציה מגנץ וכחול לבן אך בכל זאת אני רוצה להודות לאחמד על שחשף שוב את פניו האמתיות, פנים של תומך טרור שמסמן ניצחון מול משפחות שכולות.

ולך אחמד אני אומר: אל חשש, נצח ישראל חזק מכולכם, לכל אורך ההיסטוריה היו כאלו מבני עמנו שזהותם הלאומית נחלשה ובאו אחרים והרימו את הדגל, עברנו את המן, עברנו את היטלר נעבור גם אותך.

הכותב הוא סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית שומרון

השארת תגובה