מחר זה קורה – אל תפספסו

בכותל, צילום מנדי קורנט
בכותל, צילום מנדי קורנט
עשרות שנים העולם כולו – מנהיגי העולם הגדול, התמקדו בהוצאות מיליארדי דולרים בניסיון לפתח נשק יעיל במקרה  והעולם יפגוש שוב  מלחמת עולם שלישית, אפילו כימית במדינות העולם.
אף אחד לא חשב או רצה לדמיין את כוחו הגדול של מלך העולם האמיתי, אלוקים הכל יכול, אף אחד לא האמין שלבורא העולם, דרכים רבות למלחמות.
ואכן בעת הזאת לצערי הרב, הדאגה הקיומית המלחמה הענקית הכי גדולה בכל העולם, זה וירוס קטן. אשר נשלח באופן מסתורי מאת המלך הגדול:  "יושב בשמים ישחק השם ילעג למו".
כבר שבועות רבים וכדור הארץ נמצא תחת מגפה עולמית אשר יורקת אש וגופרית ומדביקה עוד ועוד אנשים נשים וטף, ובכל העולם כולו מלאך המוות דופק על הדלתות..
העולם מסוגר ומבודד בכל מישור אפשרי.
לאומות העולם אין את הידע ואת ההבנה לכח העצום של: "תשובה תפילה וצדקה, אשר יכולים להעביר את רוע הגזרה!
אך אנו העם היהודי הנבחר אשר סבל מאות אלפי שנים יש הוכחות בכל דור ודור , שעל ידי תפילה וזעקה יכולנו ב"ה לשנות את פני הגזרה!!
לפני מאות שנים כאשר משה רבינו עלה לשמים התגלה לו כוחה של אמירת פטום הקטורת – "הסוד הגדול". למען שמירת בני האדם "בכל כדור הארץ". סוד אשר מבטיח עצירת מגפה.
נאמר: כאשר משה עלה לרקיע הוא קיבל מתנות מהמלאכים ככתוב: "עלית למרום שבית שבי לקחת מתנות". כל מלאך נתן מתנה למשה רבינו פרט למלאך המוות שנתן לו סוד. אמר לו תדע לך שבשעה שאני מקבל רשות להשחית אף אחד לא יכול לעצור אותי פרט לדבר אחד, פטום הקטורת.
ואכן בשעת המגפה בתקופת משה רבינו,  פטום הקטורת הצילה את במגפה כמו שנאמר: " ויעמוד בין החיים ובין המתים ותעצר המגפה".
עוד נכתב על אליהו הנביא: "אמר אליהו הנביא: "בזמן שיקרה מוות בבני אדם כגון מגפה, ברית נגזרה וכרוז עבר על כל צבא השמיים להכריז על כך, שאם ייכנסו  בתי כנסיות ובתי מדרשות ויאמרו בכוונת הלב את פרשת הקטורת- יתבטל המוות מהם!
רבותי! בכוחנו ובאחדותנו יכולים אנו  להתאגד ולהתאחד יחד כל עם ישראל, באשר הוא,  לעזוב את הפוליטיקה הזולה, ולומר בהכנעה ובענווה, את הסוד שהתגלה:  "פטום הקטורת", בנפשנו הדבר!
כל העולם כעת יודע מאמין ורואה, רק השם הגדול הוא האלוקים,  "השם מלך, השם מלך, השם ימלוך לעולם ועד"! כולנו מרגישים ומבינים שהמגפה שמימית והיא הגיע כי טעינו חטאנו,  פשענו ,פגמנו בעולמו של הבורא.
כולנו מחוייבים לנסות לתקן!!!
מחר, ראש חודש ניסן ,
חודש ניסים ונפלאות, "בניסן נגאלו ישראל ובניסן עתידין ליגאל".
יחד כל שבטי ישראל,  נזעק זעקה גדולה ומרה!
נרים את קולנו בתפילה זכה, בתחינה באמירת " פטום הקטורת" נעורר רחמי שמים מרובים באחדותנו נתחזק כל אחד כפי יכולתו, בע"ה בבשורות טובות נגאל במהרה, תעצר המגפה . אמן!
תגובה אחת
  1. רק אחדות אמיתית ירפא אותנו ויחזק אותנו גופני נפשי רווחי וברכה לכולם ושלוה ושלום ורוגע

השארת תגובה