התפללו: נשיא 'איחוד הצלה' במצב קשה

נשיא ומייסד 'איחוד הצלה', שנדבק בקורונה – מאושפז בבית חולים במיאמי: מצבו מוגדר יציב • "המשיכו להרבות בתפילות ותחנונים על אליעזר יהודה בן חיה לרפואה שלמה"

אלי ביר, צילום: ישראל בר
אלי ביר, צילום: ישראל בר

נשיא ארגון ‘איחוד הצלה’, אלי ביר, שנדבק בשבוע שעבר בנגיף הקורונה, מאושפז במצב קשה בבית חולים במיאמי שבפלורידה.

ביר מורדם ומונשם, מצבו מוגדר יציב.

מנכ”ל איחוד הצלה אלי פולק כתב לעובדי ומתנדבי הארגון: ”אנחנו מתפללים לשלומו ומאמינים שיחזור להוביל את הארגון במהרה כמו שרק הוא יודע. אני מבקש שבימים אלו תפעלו יחד באחדות שכל כך חשובה לאלי והמשיכו להרבות בתפילות ותחנונים על אליעזר יהודה בן חיה לרפואה שלמה במהרה”.

אביגיל ביר, בתו של אלי, פרסמה אתמול פוסט בפייסבוק: ”זה אבא שלי, והוא חולה קורונה בלי מספר. הוא מאושפז בטיפול נמרץ 15 שעות טיסה רחוק מהבית. כל החיים שלו אבא שלי נלחם על חיים של אזרחים בכל קצוות הארץ.

”מהרגע שאושפז הדבר היחיד שהטריד אותו היה המשך פעילות של איחוד הצלה במתן מענה רפואי מהיר ומקצועי בחינם לאזרחי ישראל. דווקא היום כשאנחנו מבודדים בבתים שלנו ופתאום הפחד מהמוות והערך לחיים עלה בואו ותהיו שותפים לדבר המטורף הזה, בואו תהיו חלק בהמשך פעילות של איחוד הצלה.

”רופאים, פראמדיקים, חובשים ומיילדות ואתם יכולים לתת יד בכל זה”, הוסיפה. ”וכמובן גם לרפואתו של אליעזר יהודה בן חיה. וואו אני כבר מדמיינת את הפנים המאושרות שלו כשהוא יחזור אלינו בריא ושלם וישמע על כל החסד הזה”.

תגובה אחת
  1. רפואה שלמה והחלמה מהירה ! מגיע לו על כל החסד שעשה!! אמן!1

השארת תגובה