כיצד לטפל בעור הפנים שלנו בימי לחץ וסטרס

VICHY_SLOW AGE 30 spf - Daily Care וישי קרם סלואו אייג' המחיר 169 שח צלם...
VICHY_SLOW AGE 30 spf - Daily Care וישי קרם סלואו אייג' המחיר 169 שח צלם...

העור שלנו מאוד מושפע ממצב הרוח שלנו. בתקופה זו של סטרס, כל הגוף סובל מלחץ, וכך גם ההגנה על עור הפנים שלנו נחלשת. כשאנחנו לחוצות, אנחנו גורמות לעור להיות בלחץ חמצוני, oxidative stress העור שלנו עמום, לא נושם, הוא אפרפר, חסר צבע וחיוניות…

חשוב לחפש טיפוח עם מרכיבים שיחזקו את מחסום העורי, שיעניקו לחות גבוהה ואפילו הזנה. להחזיר לו את הוורוד הטבעי שלו, לגרום שהוא יהיה שוב עור יפה ועור קורן וחיוני.

חשוב לעשות שימוש במוצרים עשירים בלחות, נוגדי חמצון יעילים, הם ילחמו נגד הרדיקלים חופשיים האחראים על עייפות העור. ויחזקו את מחסום העורי, שיעניקו לחות גבוהה ואפילו הזנה.

אז למה כדאי ואף מומלץ לטפח את העור שלנו בערב ובלילה:

  1. במהלך הלילה מחסומי ההגנה של העור מתרופפים, העור מתחדש באופן נמרץ, חדירת חומרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ויוצרת מראה צעיר ובריא.
  2. בלילה העור לא מתגונן אלא משקם. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום – קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים.
  3. שנת היופי! על העור ניכרים סימני העייפות, הסטרס והתזונה הלקויה. שינה טובה במהלך הלילה מאפשרת לעור לווסת את רמת הלחץ ולהסדיר את המטבוליזם.
  4. להזרים את הדם! שעות השינה מאפשרות לגוף לנוח ולהסדיר את זרימת הדם. זרימת דם תקינה מזרימה חמצן ומזון לתאים ותורמת לפעולתם האופטימלית, לשיקום ולחידוש.
  5. נא לא לגעת! במהלך הלילה אנו מתעסקים פחות עם העור, לא נוגעים, מלטפים, מאפרים, מסירים ומתעסקים. נגיעות מתמידות בעור הפנים, הופכות אותו לאחד האזורים המזוהמים בגופנו, הרי לא תמיד אנו יודעים היכן נגענו ומה מתחולל על כפות ידנו.

אז איך תשיגי פעילות אופטימלית במהלך הלילה ותתעוררי בבוקר עם עור נפלא?

את שגרת הטיפוח מומלץ להתחיל מעט לפני שהולכים לישון, וזאת כדי לאפשר למוצרי הטיפוח להיספג בעור בצורה יעילה. ובנוסף, מוטב מוקדם מאשר לעולם לא במקרה של טיפוח העור, כך בטוח לא תהיי עייפה ותדלגי על השלבים החשובים.

  1. הסרת איפור – זוהי הפעולה החשובה ביותר בשגרת הטיפוח שלך. למרות שאת בטח נורא עייפה ואין לך כוח, אל תתעצלי ואל תדלגי על השלב הזה. בין אם במסיר איפור, מגבונים או חלב פנים, הכי חשוב שתעשי זאת באופן יסודי ועם זאת עדין בכדי לא לגרות את פנייך.
  2. ניקוי – שטפי את הפנים עם מוצר המתאים לסוג עורך, שכן מרכיבים לא מתאימים עלולים לגרות את עורך ולמנוע ממנו את לחות. אם יש לך עור רגיש הימנעי ממוצרי ניקוי עם גרגרים. ואם יש לך עור שמן בחרי מוצר עם חומצה סליצילית.
  3. טיהור העור – לאחר השטיפה, עברי עם צמר גפן ספוג במי פנים על פני העור להסרת שאריות מוצר הניקוי, שאריות האיפור ותאי העור המתים. לבעלות עור שמן מומלץ לבחור מוצר ייעודי לעורן. עכשיו עורך נקי ומוכן לקבלת ההזנה לה הוא זקוק.
  4. סרום – הסרום מרוכז יותר במרכיבים פעילים מקרם הלחות ומהווה זריקת טיפוח אנרגטית. הוא חודר עמוק יותר לאפידרמיס ומשמש כמוליך למרכיבי ההזנה שבקרם הלחות. הסרום מעודד את פעילות השיקום הטבעית של העור ומסייע בחידושו.
  5. קרם עיניים – נהוג לחשוב שקרם עיניים מורחים ביום, לא בהכרח! מומלץ למרוח קרם עיניים בכל הזדמנות. העור סביב העיניים דק ושברירי לכן קמטים וקמטוטים נוטים להופיע קודם כל באזור זה. טפחי בעדינות את קרם העיניים סביב כל הגלגל העין והמתיני לספיגה.
  6. קרם לחות – קמטים וקמטוטים נוטים להופיע ולבלוט יותר בעור יבש, לכן חשוב מאד להעניק לחות אופטימלית וייעודית לסוג העור. עור מלא בלחות הוא עור גמיש יותר ואלסטי, הנראה חלק וצעיר יותר. חשוב לבחור קרם לחות עם פעילות הזנה המשלב גם פעילות אנטי-אייג'ינג. שילוב מיטבי זה גם שומר על העור, גם מטפל בו וגם מונע סימני הזדקנות בעתיד. מומלץ לבחור בקרם עם מרכיבים פעילים ידועים ומוכרים בתחום הקוסמטיקה.

מוצרי הפנים של המותג סרווה מכילים סרמידים שחיוניים ללכידות בין תאים, גורמים לעור להיות אחיד וחלק. קרמי הפנים ליום וללילה מכילים בנוסף ויטמין B5 שיחזק את העור, יפחית את האדמומיות, יוריד את העור מהלחץ.

במותג לה רוש פוזה סדרת טולריאן תעניק לעור שלך את הלחות הגבוהה שהוא זקוק לה.

מומלץ להקפיד בימים אלו על מריחת לחות גבוהה. מוצאי הלחות בסדרה מכילים 2 פפטידים וויטמיןו ,B3  הם נלחמים נגד עור אדמומי ומחזקים את העור.

בסדרת טולריאן לילה ישנם 2 נוגדי חמצון עוצמתיים אשר יפעלו נגד הלחץ החמצוני, וכתוצאה מכך העור יירגע ויראה יפה יותר.

במותג וישי מומלץ להתחיל את הטיפוח עם הבוסטר מינרל 89 שמכיל אחוז גבוה של מינרלים טבעיים, ונוגדי חמצון עוצמתיים אשר יגרמו לעור להיות בריא, קורן, ויפה.

וסדרת SLOW AGE מכילה בייקלין שהוא נוגד חמצון מאוד יעיל כדי לחזק את מחסום העורי כך שהעור יתחדש בצורה טובה יותר, יהפוך בריא יותר בלי לחץ חמצוני ויחזור להיות זוהר וחיוני.

מוצרי מותגי הדרמו קוסמטיקה , סרווה , לה רוש פוזה ו- וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, וברשתות הפארם. ניתן להשיג את המוצרים גם באתרים :

תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת.

לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

הכותבת מנהלת קשרים רפואיים במותגי הדרמו קוסמטיקה וישי, סרווה  ו-לה רוש פוזה

תגובה אחת
השארת תגובה