מגיפת הקורונה: החסיד במצב אנוש

הרב לוי גולדשטיין חסיד חב"ד משכונת קראון הייטס, חלה בקורונה ומאושפז בבית חולים במצב קריטי • בסרטון וידאו מיוחד זועק בנו: "אתם לא מבינים מה קורה פה! זה חורבן!"

הרב לוי גולדשטיין, מחנך, תושב שכונת קראון הייטס שבברוקלין, אושפז במצב אנוש בבית החולים, לאחר שחלה בנגיף הקורונה. מצבו קריטי והוא מורדם ומונשם.

בנו, זלמן גולדשטיין, פרסם קריאה נרגשת בסרטון וידאו:

“אחים יקרים, מדבר פה זלמן גולדשטיין בן ר’ לוי גולדשטיין, מחנך ותיק. כולם מכירים אותו, אבא שלו ר’ שלמה היה מנהל תהלוכות ל”ג בעומר אצל הרב’ה. אני רוצה בכל לשון של בקשה חוסו על נפשיכם! אתם לא מבינים מה קורה פה! זה חורבן! אנשים עדיין מתחבאים, לא רוצים לגלות שיש להם חולים בבית, מפחדים לגלות את זה – וזה מצב חמור ביותר.

“פה בקראון הייטס עשרות ועשרות אולי מאות כבר מתקשרים אלי, לא רוצים שיידעו, אבל רוצים לדעת לאיזה בית רפואה ללכת, לאיזה רופא ואיזה תרופות יש.

“אני אומר לכם המצב חמור ביותר! וזה לא מוגבל לאנשים מבוגרים, זה גם לצעירים. לצערי, אתמול בלילה שליח בלונג איילנד, עכשיו השם כבר פורסם, אומרים עליו תהילים הוא במצב קריטי והוא בשנות ה-40! המצב חמור מאד! כמה אפשר לחכות כמה אפשר? שאנשים יתעוררו ויראו שזו סכנת נפשות!!!

“אין לנו שום היסטוריה בדבר כזה, אנחנו לא רגילים לזה אבל חייבים לקחת הכל ברצינות ולעשות מה שאפשר! תישארו בבית! אם יש לך אבא אמא מבוגרים שיישארו בבית ואף אחד לא יבקר אותם! ושולם זוכערס, לחיים, חתונות, בר מצוות – הכל נחמד, שיעשו חתונה עם מניין אנשים. אני לא יודע, שישאלו את הרבנים, אני לא רב – אבל אסור! אסור לצאת מהבית! אסור ללכת לאנשים האלו! אתם מצילים נפשות!

“וזה שחושבים שזה כבר התפשט, בוא נגיד ש-95 אחוזים כבר נגועים בזה, אבל ה-5 אחוזים הנוספים שנשארו אם אפשר להציל – אם היה יהודי אחד שיכולים להציל את החיים שלו ואם עושים קמפיין 2 מיליון דולר לתרום כליה או משהו – עושים את זה, נכון? אז מה זה להישאר בבית? לא ללכת לבית כנסת? למקווה? לא ללכת לשמחה? לא מוכנים לעשות את זה כדי להציל יהודי?

“וזה לא יהודי אחד, אל תפתח פה לשטן מה הולך פה. אני מעודכן וכל כמה דקות אני שומע. בבתי רפואה פה יש כבר אנ”ש, לאט לאט השמות יוצאים, כל שעה משפחות מסכימות לגלות שיתפללו בשבילם, אבל זה קורה כשהמצב כבר קריטי. ואצל האנשים האלו, בעזרת ה’ שכולם יחזרו לבריאות, אבל תתעוררו! המצב חמור וצריך לבקש ולהתפלל! ולבקש את הגאולה! ותפסיקו להיות שאננים. אם יש לכם עדיין מי שלא נגועים תיזהרו! ותפסיקו להסתובב זה לטובתכם! תודה רבה, זה באהבת חסידים, סליחה אם אני מדבר בתקיפות אבל המצב דורש. בשורות טובות ושיהיה משיח NOW”.

3 תגובות
  1. חסידי חבד הגיע הזמן לעבור לכיסוי ראש על פי ההלכה

  2. לא ראיתי כאלה מתאבדים ועובדים נגד דין תורה

  3. תתעוררו תפסיקו לדבר בתפילה

השארת תגובה