המנהל המיוחד נאלץ לשנות עמדתו בעליון

אולם בית המשפט העליון (צילום בעריש פילמר)
אולם בית המשפט העליון (צילום בעריש פילמר)

בית המשפט העליון עסק בערעורו של החייב מוחמד וותד כנגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, בתיק ע"א  4892/19 וותד נגד עו"ד ערן בר רבי ואח', בו שימש  המנהל המיוחד המיוחד ערן בר רבי וכל שנקבע כי מבלי לגרוע מהקביעות בפסק הדין, המליץ בית המשפט העליון לצדדים להגיע להסדר מעשי אשר ישרת את האינטרסים של הנושים.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

נועם קוריס – רשת קו עיתונות

עו"ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7 על תביעה ייצוגית

עו”ד נועם קוריס – כותב במקור ראשון

עו"ד נועם קוריס כותב בערוץ 20 

עו"ד נועם קוריס – כותב בישראל היום

וואלה!- קבלו נוסחה למיליון הראשון

לאחר מו"מ בין הצדדים ובהתאם להמלצות העליון, ניתנה על ידי הרכב בית המשפט העליון תוקף של פסק דין להסכמת הצדדים החדשה, ולפיה המערער התחייב לשאת ב-30% מתביעות החוב שאושרו.

למערער תינתן האפשרות לערער על תביעת החוב של סחר עץ אשדוד בע"מ, על פי הערעור שכבר הוגש בנושא זה. ככל שסכום תביעות החוב המאושרות יגדל או יקטן בהתאם להחלטה שתינתן בערעור לגבי סחר עץ אשדוד בע"מ, כך יותאם הסכום של 30%. 

למען הסר ספק, ה-30% כולל כבר את הסכום שנמצא בקופת פשיטת הרגל, ובית המשפט העליון רשם לפניו את הצהרת המשיב 1 כי הסכום נותר עדיין בקופה  ולא חולק.

התקופה במהלכה ישולם הסכום של 30% מתביעות החוב המאושרות נטו – תיקבע על ידי בית משפט קמא.

אשר לשאלה אם יש להוסיף לסכום הנ"ל את הוצאות ההליך, הרי שהדבר ייקבע על ידי בית משפט קמא שאליו מוחזר התיק.

למותר לציין כי בד בבד עם החזרת התיק לבית משפט קמא, נדרש המערער להגיש תצהיר לגבי נכסיו וכן יגיש בהמשך את הדוחות כמתבקש כסדרם.

פסק דין זה יבוא חלף פסק דינו של בית המשפט קמא.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

 

השארת תגובה