גנץ: "מציע לנתניהו לבדוק, תגענה הפתעות"

במסיבת עיתונאים, נשאל יו"ר כחול לבן, בני גנץ: האם לא טעית כששיבצת שוב את ינקלביץ'? האם למצביעיך אין חשש שהקול שלהם יכניס מישהי שתערוק לימין? – צפו בתשובתו

מחר (ב) בשעה 7:00 ייפתחו הקלפיות ברחבי הארץ, בפעם השלישית תוך שנה, ואזרחי ישראל יבחרו את המפלגות אשר ירכיבו את הכנסת ואת המפלגה הגדולה שתרכיב את הממשלה הבאה.

שעות אחדות לפתיחת הקלפיות, השיב היום יו"ר כחול לבן ומועמדה לראשות הממשלה בני גנץ לשאלות עיתונאי 'קו עיתונות' ישראל פריי, בנוגע לחברת הכנסת החרדית במפלגתו, עומר ינקבליץ'.

בהקלטות של ישראל בכר, יועצו לשעבר של גנץ, שפורסמו בשבוע שעבר, מצוטטת חברת הכנסת עומר ינקלביץ שאומרת שגנץ אינו ראוי להנהיג את המדינה. פריי פנה לגנץ: "בעבר היו פרסומים שגם יוחסו לעומר ינקלביץ' שהביכו את המפלגה, היום בנימין נתניהו אומר שבכוונתו לגרום לעריקים מכחול לבן לליכוד".

האם לא טעיתם כששבצתם בשלישית את עומר ינקלביץ ברשימה? האם למצביעי כחול לבן אין מה לחשוש שהקול שלהם יגרום לחברת כנסת כמו ינקלביץ לערוק לגוש הימין?, שאל פריי את יו"ר כחול לבן.

גנץ לא היסס והשיב כי "חברת הכנסת ינקלביץ הכחישה את כל המיוחס לה. גם בהקלטה ששמענו, שמענו שמישהו אומר שהיא אמרה והכחישה בצורה ברורה בתוך המפלגה ומחוצה לה את הדברים עצמם. היא עוסקת כחברת כנסת, בקידום אוכלוסיות מוחלשות, עושה עבודה נהדרת", והוסיף: "זה מה שהיא תעשה בהמשך".

לגבי החשש מעריקת חברי כחול לבן לגוש השני, השיב גנץ כי "אני לא חושש מעריקים אני מציע לנתניהו ולאנשי הליכוד לבדוק היטב מה קורה במחנה שלהם בכלל וביום ה-17 במרצ, יום פתיחת המשפט של נתניהו בפרט, הפתעות עוד תגענה".

השארת תגובה