'רצח, נשיאת נשק, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט'

בית משפט עליון- צילום נועם קוריס2
בית משפט עליון- צילום נועם קוריס2

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד פירדובסקי חוסיינוב (41) מתל אביב, בגין רצח בנסיבות מחמירות של ניזמי אורג'וב ז"ל וכן נשיאת נשק, השמדת ראיה ושיבוש הליכי משפט. בנוסף הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד נורלן קרימוב (36) מפתח תקווה בגין סיוע לאחר מעשה והשמדת ראיה.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7 על תביעה ייצוגית

עו”ד נועם קוריס – כותב במקור ראשון

עו"ד נועם קוריס כותב בערוץ 20

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד צחי הבדלי, פירדובסקי ונזימי אורג'נוב ז"ל הינם גיסים וקיים ביניהם סכסוך על רקע אישי ועסקי. נורלן עבד אצל המשיב ולעיתים אף שימש כנהגו. ביום 07.02.20 נפגשו  נורלן, פרידובסקי והמנוח במספרה בתל אביב ושוחחו. בין פרידובסקי למנוח התפתח דין ודברים במהלכו הלין המנוח כי פירדובסקי לא שוחח עמו מזה שלושה חודשים.  בהמשך, סמוך לשעה 15:29 נסעו פירדובסקי, נורלן והמנוח ברכבו של נורלן לפארק וולפסון בתל-אביב. במהלך הנסיעה גיבש פירדובסקי החלטה להמית את המנוח.  עם הגיעם למגרש החניה בפארק,  יצאו המנוח ופירדובסקי מהרכב, פירדובסקי ירה במנוח באקדח חמש יריות בכוונה לגרום למותו: שתי יריות לעבר חזה שמאל ויד שמאל, ירייה אחת סמוך לאוזן ימין ושתי יריות נוספות בעורפו של המנוח. למשמע היריות, יצא נורלן מהרכב והבחין במנוח מתבוסס בדמו כשפירדובסקי מכוון את האקדח לעבר המנוח.

כתוצאה מהירי, נגרם מותו של המנוח באופן מיידי. מיד לאחר מכן ניקה פירדובסקי את האקדח והורה לנורלן להסיעו "למקום עם מים" על מנת לזרוק בו את האקדח. נורלן, בכוונה לעזור לפירדובסקי להימלט מעונש ולהשמיד את האקדח, הסיע את פירדובסקי לנחל ירקון. בהגיעם לנחל, השליך פירדובסקי את האקדח בכוונה למנוע את השימוש בו כראיה. נורלן הסיע אותו לדירתו ופירדובסקי התקלח, התגלח וכיבס את בגדיו בכוונה להכשיל את החקירה.

בבקשת המעצר של פירדובסקי כתב עו"ד צחי הבדלי: "המשיב גיבש החלטתו להביא למותו של המנוח. ירי מטווח קצר לעבר המנוח, ובין השאר, שלושה כדורים לעורפו של המנוח (פצעי יציאה במצח), כשהמנוח בנפילה או שרוע על הקרקע, מלמדים כי ביקש לוודא את מותו של המנוח ומצביעים על מסוכנותו המובהקת… התעוזה המאפיינת את מעשה הרצח, בצהריי היום בפארק מרכזי בעיר, שם שהו עוברי אורח – מעידה אף היא על מסוכנות ניכרת".

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק דיני אינטרנט, פרטיות ובייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

השארת תגובה