זעם: לפיד השווה בין הרב פרץ ליזבק

בראיון לעלון שבת של הציונות הדתית תקף לפיד את הרב פרץ על ההסכם שחתם עם בן גביר לפני סגירת הרשימות ואמר, כי "הברית שכרת עם איתמר בן גביר הוציאו אותו ממעגל הלגיטימיות הישראלית"

הרב רפי פרץ
הרב רפי פרץ

בציונות הדתית שורר זעם רב לנוכח ההשוואה המקוממת שערך ח"כ יאיר לפיד מראשי כחול לבן בין יו"ר הבית היהודי ח"כ הרב רפי פרץ לחברת הכנסת היבא יזבק מהרשימה הערבית המשותפת.

את ההשוואה המקוממת ערך לפיד בראיון לעלון השבת "מצב הרוח" של הציונות הדתית שיופץ מחר, כשאמר, כי "גם אם הם יהיו האצבע ה-61 לא נשב עם הרב פרץ או עם היבא יזבק". עוד אמר לפיד, "אני חושב שחלק מההתבטאויות של הרב פרץ והברית שכרת עם איתמר בן גביר הוציאו אותו ממעגל הלגיטימיות הישראלית".

לפיד ביקר את הרב פרץ בגין ההסכם עליו חתם עם הרב רפי פרץ בטרם מועד סגירת הרשימות ואמר, "כשהם עשו את הברית הפוליטית, התמונה של גולדשטיין עדיין הייתה תלויה. מי שעושה ברית פוליטית כזאת מוציא את עצמו מתחום הלגיטימיות הישראלית".

הדברים כאמור עוררו זעם רב בקרב הציונות הדתית ושר הביטחון ויו"ר 'ימינה' נפתלי בנט קרא ללפיד להתבייש, "לפיד, תתבייש לך – אתה משווה טייס מסוקים לוחם בצה״ל, תת אלוף בצה״ל, שחינך עשרות דורות של לוחמים במכינה, שגורש מביתו בגוש קטיף, והקים יישוב בנגב על גבול מצריים, לתומכת מחבלים מנוולת? תתבייש, פשוט תתבייש".

ח"כ שקד הגיבה גם היא לדברים ואמרה, כי "פעם בכמה זמן האמת מתגלה ויוצאת מיאיר לפיד, שנאת הדתיים לאומיים. תתבייש לך, להשוות טייס קרב למהללת רוצחים. ואל תדאג, לא הרב רפי ולא אנחנו נשב איתך".

2 תגובות
  1. חקי חיון , אני יועץ בין השאר גם ליאיר לפיד , יאיר לפיד צודק בדבריו.

  2. הטייס פרץ וכל מה שהוא מיצג,הוא ריאקציונר מובהק. ציבור של פראזיטים שכל היום מתנועעים כמו לולב ומתפלפלים אם מותר או אסור לאנוס ילדה בת 3. אין לתת לו אפס קצהו של שלטון בארץ. ואילו יזבק מייצגת ציבור ענק של אנשי אקדמיה, רופאים, רוקחים, רואי חשבון, פועלי בנין– אנשים יצרנים שבחריצותם בונים את הארץ. מי בנה בפועל את ביתו של פרץ אם לא ערבים? בכסף שקיבל בזכות היותו משגיח כשרות בצה'ל.

השארת תגובה