נתניהו: שמאל התקשורת מחבקת

על המשפט שצפוי להיפתח מיד לאחר הבחירות: "אני לא חושש מהמשפט,יקח לפחות שנה עד שנתיים עד שנתחיל ממש את המשפט עצמו. והיכולת שלי, מה שאני עושה בשעה אחת – אחרים לא עושים בשנה"

ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בתעשייה האווירית. צילום - קובי גדעון / לע"מ
ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בתעשייה האווירית. צילום - קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי אם היה מציג עמדות שמאל היה זוכה לתקשורת מחבקת. "אילו הייתי מייצג עמדה פוליטית שמאלית – על אף הכל היו מחבקים אותי. כיוון שאני מייצג עמדה פוליטית נוגדת, לא של הרכנת ראש אלא של זקיפות קומה לאומית – הרי שני הדברים חוברים יחד, כנראה להתנגדות עזה, אבל גם לתמיכה עזה". כך נתניהו בראיון שיפורסם מחר ב'ישראל היום'.

על הטענה שהוא לא מאוד ימני ואומר ראש הממשלה: "אולי אני מואשם בקריסת חלום העוועים שנמסור שטחים ונקבל שלום. אבל הייתי אני זה שסירבתי ועמדתי בתוקף מול שני ממשלים אמריקניים שניסו לדחוק אותנו לקווי 67'. אולי אני אשם שלא נתתי לחלום הבלהות הזה להתגשם. הם עדיין לא נגמלו מזה. אבל הם מציגים את עצמם כימנים, פסבדו־ימנים".

בראיון נשאל נתניהו על כך שהוא עבד בעבר עם גנץ, יעלון, ליברמן ולפיד. אם כך למה אין ממשלת אחדות איתם. על כך השיב נתניהו, שהציע לגנץ ממשלת אחדות אך זה סירב.

על הסיכויים להשיג 61 מנדטים אומר נתניהו, "אני חושב שאנחנו בטווח קרוב של ניצחון. גנץ רחוק, לגנץ חסרים 11 מנדטים, ואין לו דרך להשלים את הפער בלי לקבל את התמיכה של הרשימה המשותפת בכנסת. אנחנו בטווח נגיעה מה־61. יש התעוררות גדולה של הליכוד".

על המשפט שצפוי להיפתח לאחר הבחירות אומר רה"מ: "הצדק והאמת איתי, והאמת תצא לאור", אמר, "אני גם לא חושש מהמשפט, משום שייקח לפחות שנה עד שנתיים עד שנתחיל ממש את המשפט עצמו. והיכולת שלי, מה שאני עושה בשעה אחת – אחרים לא עושים בשנה או לא עושים בכלל. כמו שאת רואה, ההספק שלי הוא שונה מזה של חבר הכנסת גנץ".

השארת תגובה