דיכטר לערבים: "הליכוד עשה יותר מהמשותפת"

בפניה בשפה הערבית לערביי ישראל, מבקש ראש השב"כ לשעבר לעשות חושבים ולגלות כי רק הפסידו מתמיכתם ארוכת השנים ברשימה המשותפת

אבי דיכטר מהליכוד
אבי דיכטר מהליכוד

לאחר שבליכוד סימנו לראשונה את המגזר הערבי כיעד פוטנציאלי לגריפת קולות בבחירות הקרובות, ולאחר שראש הממשלה ביקר ביישוב טמרה
ונשא דברים בכנס בחירות, נראה כי ראש השב"כ לשעבר חבר הכנסת אבי דיכטר מצטרף גם הוא למאמצים בענין ואף פרסם פניה לאזרחים הערבים בשפה הערבית.

בפנייתו מבקש ח"כ דיכטר מערביי ישראל לעשות חושבים רווח מול הפסד מה עשו למענם הח"כים הערבים בכנסת לאורך השנים.

"תתעוררו, יא ערביי ישראל – 72 שנה אחרי הקמת המדינה ואתם עדיין נותנים את קולכם בבחירות למפלגות הערביות חישבו רגע מה הרווחתם מחברי הרשימה המשותפת?

1) באסל רטאס הבריח טלפונים למחבלים בכלא והפך לשכנם
2) עזמי בשארה התחיל לשרת את איראן והחיזבאללה ונמלט מכאן רגע לפני שהוכנס לכלא
3) מה הרווחתם מדבריו של אחמד טיבי ברמאללה כשאמר יחי אלפי השהידים במולדת ובגולה.
חוץ מהעצות הגרועות שהוא נתן לערפאת ועבאס, במה בדיוק הוא עזר לכם, ערביי ישראל?
4) ראש הרשימה שלכם, איימן עודה, אמר שראשי מנגנוני הבטחון בישראל הנלחמים בטרור, ושומרים עליכם הם רוצחים.

דיכטר פונה לערביי ישראל ותוהה, "איפה בדיוק הדברים הללו עוזרים לכם?".

לדבריו, "בזמן שממשלת נתניהו השקיעה בחברה הערבית תקציב של 15 מיליארד שקלים בעשור האחרון, חברי הרשימה המשותפת הלכו לרמאללה ונפגשו שם עם מחמוד עבאס וחבורתו. הם באו לשם לא כשגרירי ישראל ברשות הפלסטינית, אלא כנציגי הרשות הפלסטינית בישראל.

האם אתם בוחרים שגרירים או חברי כנסת?".

לדברי דיכטר, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 81 אחוז מערביי ישראל מרוצים מהחיים במדינת ישראל. ארבעה מכל חמישה מבסוטים מהחיים בישראל. הרשימה המשותפת לא נתנה לכם אפילו אחוז אחד מזה. ממשלת נתניהו, ראש הליכוד, היא האחראית על ההישג הזה.

לסיום מתריע דיכטר בפני ערביי ישראל כי המשך תמיכה ברשימה המשותפת לא תוביל את ערביי ישראל לחוף מבטחים אלא להיפך, "הרשימה המשותפת לוקחת אתכם לפיצול. הליכוד ייקח אתכם להשתלבות במדינה. הצביעו לליכוד, המפלגה שהפכה 4 מכל 5 ערבים ישראלים מבסוטים בישראל".

השארת תגובה