בנט: "גיבוי מלא לחייל שגרר מחבל"

"אני מבדיל בין המינוי לתפקוד, ככה זה פוליטיקה מה אתם רוצים? את עמיר פרץ מינו בגלל כישוריו?" וסיכם: "זה לא משנה איך אתה מתמנה, אלא מה אתה עושה"

דחפור צה"ל חוטף גופת מחבל
דחפור צה"ל חוטף גופת מחבל

ר הביטחון ויו"ר 'ימינה' נפתלי בנט אמר היום כי בניגוד לדבריו של ראש הממשלה, מינויו לתפקיד שר הביטחון נבע מהעובדה שראש הממשלה מאמין ביכולותיו ובכישוריו.

בראיון ל 103FM אמר בנט, כי "נתניהו מינה אותי מאחר והוא ממש רצה אותי, הוא מעריך אותי והחליט שזה המינוי הנכון. אני לא מעלה על דעתי שיכולה להיות סיבה אחרת".

בנט ביקש לערוך השוואה בין מינויו לתפקיד לבין מינויו של שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ ואמר, "אני מבדיל בין המינוי לתפקוד, ככה זה פוליטיקה מה אתם רוצים? את עמיר פרץ מינו בגלל כישוריו?" וסיכם: "זה לא משנה איך אתה מתמנה, אלא מה אתה עושה ולמען מה אתה עושה. אני עובד מאוד קשה למען ביטחון ישראל". כל ההתקפות האלה בתוך המחנה לא עוזרות".

על סבב ההסלמה האחרון אמר בנט, כי הוא נגד 'סבבים', "אני לא חושב שזה מועיל לשום דבר, אני נגד היגררות". בנט ציין כי מבחינתו יש צורך ביציאה למערכה שתכריע את הנושא פעם אחת ולתמיד. "מטרת המערכה היא להחזיר את השקט באמת" כשהוא מבהיר, כי "התקופה שלאחר מערכה שכזו תהיה שונה לחלוטין וגם המערכה עצמה יהיו שונים מכל מה שהכרנו עד היום". ג

הוא הוסיף: "לא תהיה מניעה. אותי לא מעניין זה שאנחנו הרגנו 8 מחבלים והם לא פצעו לנו אף אחד. זה חשוב מאוד וטוב מאוד, אבל כל צבע אדום הוא צבע אדום אחד יותר מידי. המצב בדרום הוא בלתי נסבל כבר 20 שנה ואנחנו רוצים לסדר את זה. זאת האחריות שלנו בתור ממשלה".

"אני נותן גיבוי מלא לאותו 'שופליסט' ולמפקד שלו. אני חד משמעית קבעתי את המדיניות שאנחנו צריכים לאסוף גופות מחבלים כקלפי מיקוח, על מנת לשחרר את הגופות של הדר גולדין ואורן שאול וגם את אברה מנגיסטו והישאם שהם בשבי".

השארת תגובה