המגדלים באשדוד מתקדמים בקצב מהיר

פרויקט UP TOWN של אחים דוניץ באשדוד צילום אחים דוניץ
פרויקט UP TOWN של אחים דוניץ באשדוד צילום אחים דוניץ

הבניה בפרויקט Up Town של חברת אחים דוניץ במע"ר דרום באשדוד מתקדמת בקצב מהיר. הפרויקט יכלול בסופו של דבר 5 מגדלים עם  כ-500 יח"ד וכ-1000 מ"ר למסחר, כאשר הראשון שבהם כבר מאוכלס.  עבודות השלד והטיח של המגדל השני, המתנשא לגובה של  16 קומות עם 56 דירות, הסתיימו. עבודות הריצוף נמצאות בקומה ה-13, ועבודות הגבס נמצאות בקומה התשיעית. החברה הגישה בקשה להיתר למגדל השלישי ונמצאת בתהליך קבלתו.

המגדל השני נמצא בשיווק ותמהיל הדירות בו כולל דירות 3 ו-5 חדרים מיני ופנטהאוזים.

דירות 3 חדרים יימכרו החל מ-1.6 מיליון שקל.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ: "הפרויקט מתקדם בקצב מהיר, והעבודות על המגדל השני נמצאות בשלבים מתקדמים לקראת סיום בניית השלד, תוך הקפדה על סטנדרט בניה גבוה. אנשים המתעניינים בפרויקט יכולים להגיע לשטח ולהתרשם בפועל מהאדריכלות של המגדל וכן מתכנון הדירות. גם בשלושת המגדלים הבאים שייבנו תמהיל הדירות יכלול דירות קטנות".

רובע המע"ר מרכז את עיקר פעילות הבנייה באשדוד. הרובע צמוד למרינה – מרחק דקות הליכה מחוף הים, ומאופיין בבנייה רוויה לגובה. בפרויקט החדש ניתן יהיה לראות את הים כבר מדירות הנמצאות בקומה התשיעית. בנוסף, רובע המע"ר קרוב גם למרכז העיר, והוא סמוך לאזורי בילוי, ומשכן האמנויות של אשדוד.

לחברה עתודת קרקע נוספת ברובע המיוחד באשדוד, בסמוך לבית חולים אסותא ולביג פאשן, עליו מתכננת החברה להקים פרויקט הכולל כ-400 יח"ד ב-4 מגדלים.

השארת תגובה