לאחר 10 שנים: בחירות במינהלים הקהילתיים

מנהל קהילתי רוממה
מנהל קהילתי רוממה

לאחר כעשור ללא בחירות במנהלים הקהילתיים בעיר, ראש העיר מודיע על העיתוי לו חיכו כל כך בשכונות. הבחירות יחלו  ביוני במספר שכונות וימשכו לאחר מכן לשאר השכונות בעיר.

כידוע, על ידי בחירת נציגות שכונתית העיריה מאפשרת לתושבי השכונה להשפיע על אופי השכונה ולעמוד בקשר רציף עם הנהלת העיר וראש העיר.

לאחר ההודעה על תקציב הבחירות יהיה 1.5 מיליון שקלים.

לצורך קיום הבחירות, ולאור תהליך הבחירות הארצי שמתארך החליטו ראש העיר, משה ליאון ומחזיק תיק המינהלים אריה קינג על עדכון תקנון הבחירות של המינהלים כך שיתאפשר לקיים בחירות גם בצמידות לבחירות ארציות.

ראש העיר ירושלים משה ליאון, אמר כי "בשלב הראשון אנחנו יוצאים לבחירות שיתקיימו במספר מינהלים קהילתיים ולאחר מכן נקיים גם בשאר.

"אני קורא לכולם להתמודד ולהצטרף לעשייה למען ירושלים יחד איתי ועם הנהלת העיר. נמשיך במדיניות שיתוף הציבור והקשבה לתושבים, באופן ישיר וגם דרך המינהלים הקהילתיים".

מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, אריה קינג אמר: "כבוד רב ואחריות גדולה ניתנו לי על ידי ראש העיר עם הצטרפותי להנהלת העירייה לפני כשנה, לעמוד בראש הועדה למינהלים קהילתיים, תפקיד שמילא לפני כן, ראש העיר משה ליאון".

לדברי קינג, "קיומן של הבחירות במועד המוקדם ביותר שניתן, עמד לעיניי מהרגע שלמדתי את משמעותם של המינהלים בכל האמור למתן שירותים לתושבי העיר והיות המנהלים שותפים בכירים בניהול ענייני העירייה בשכונות".

"קיומן של הבחירות תאפשרנה לפעילי ציבור רבים, בכל רחבי העיר, להצטרף לקבוצה איכותית ומובילה של חברי הנהלות המינהלים הקהילתיים ולכן, יחד עם ראש העיר בכוונתנו בתוך כשנה להשלים את הליך הבחירות בכל המינהלים ויחד עם הנבחרים החדשים, נוביל את העיר לפריחה חברתית וקהילתית".

השארת תגובה