220 דירות חדשות ב'הר נוף'

על פי התוכנית, במקום יבנו גם 3 גני ילדים, 3 כיתות מעון ו-2 בתי כנסת • יו"ר הוועדה מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר: "מדובר בתוכנית חשובה ונצרכת לציבור החרדי שתסייע לפתרון מצוקת הדיור"

פתרונות הר נוף
פתרונות הר נוף

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בראשות מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, אישרה להפקדה תוכנית לבניית 220 יחידות דיור ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף.

התוכנית מציעה הקמת חמשה מבני מגורים חדשים מעל קומת מסד מסחרית, סה"כ 12 קומות כל בניין כולל קומת המסחר, שני מגרשים למבני ציבור, ושטח עם זיקת הנאה לציבור. כאמור, התוכנית הינה ל-220 יחידות דיור, כשמרבית הדירות יהיו בגודל של 4 חדרים על שטח של כ-95 מ"ר. התוכנית גם כוללת קומות חניה תת קרקעית בהתאם לנדרש.

באשר למסחר נקבע כי במקום יותר רק מסחר רך, מאחר ומדובר במתחם מסחרי שמעליו בתי מגורים, וברחוב פנימי שנוצר במתחם בין מבני המגורים. שכן נקבע כי בצד אחד של המגרש יוצבו שני מבנים ובצד השני שלושה מבנים.

התוכנית גם כוללת הפרשה של שטחים נרחבים למבני ציבור, הן בקדמת המגרש על רחוב קצנלבוגן והן בחלק האחורי, כולל הקמת 3 כיתות גני ילדים, 3 כיתות מעונות יום, בית כנסת בגודל של 350 מ"ר, וכן הסדרת שטח לבניית בית כנסת נוסף ושטח לצורך ציבורי נוסף שיקבע בעתיד על ידי העיריה. התוכנית כוללת גם הקמת מעלית ציבורית מהרחוב הפנימי אל פארק הפסגה שממעל. מדובר במעלית לנגישות לפארק הממוקם בגובה של כ-20 מטר מעל הרחוב.

מ"מ ראש עירית ירושלים ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר ברך על האישור, לדבריו "מדובר בתוכנית חשובה ונצרכת לציבור החרדי. התוכנית הקודמת שהיתה על המגרש כללה דירות גדולות מאד, והתוכנית שאושרה באה גם להגדיל את מספר יחידות הדיור, גם לטייב את ניצול המגרש, וגם להקטין את שטחי הדירות ולהתאימם לצורך של הציבור, על מנת לתת פתרונות זולים יותר והגיוניים יותר".

השארת תגובה