חשש: גנץ יקים ממשלה עם מפלגות הימין

"מעבר לרצון להחליף את נתניהו, אם בסוף תהיה לנו שוב ממשלת ימין עם גורמים קיצוניים, בראשות בני גנץ לא עשינו הרבה" – "המציאות מוכיחה כי מצג השווא שנקרא "המפלגה הגדולה" כשל"

העבודה גשר מרצ
העבודה גשר מרצ

יו"ר 'העבודה גשר מרצ' מתייחס לביקורת של 'כחול לבן' נגד המפלגה ואומר, כי מצג השווא שנקרא "המפלגה הגדולה” כשל.שכן לא משנה כמה מנדטים יהיו ל'כחול לבן' יותר מהליכוד,

בדברים שנשא בכנס פעילים בסכנין הבטיח פרץ כי לאחר הבחירות מפלגתו תהיה השותף הבכיר ביותר בממשלה החדשה שתקום בישראל".

פרץ הוסיף, כי "המציאות מוכיחה כי מצג השווא שנקרא "המפלגה הגדולה" כשל. לא משנה כמה מנדטים יהיו ל'כחול לבן' יותר מהליכוד. זו מערכת הבחירות השלישית אליה ישראל מובלת בגלל המסר השגוי הזה. גודל הגוש הוא שקובע, ואנחנו, העבודה גשר מרצ, הנאמנים המובהקים ביותר של גוש המרכז שמאל".

"רק אם העבודה גשר מרצ תהיה גדולה אפשר יהיה לנצח את נתניהו, וגם להחליף את המדיניות שלו.״ אמר פרץ.

יצוין, כי חברת המפלגה ח"כ מירב מיכאלי ציינה גם היא, כי "מעבר לרצון להחליף את נתניהו, אם בסוף תהיה לנו שוב ממשלת ימין עם גורמים קיצוניים, מתנחליים ומשיחיים, בראשות בני גנץ לא עשינו הרבה". לדבריה, "מי שרוצה לוודא שגנץ ירכיב ממשלה שונה שתפעל למצוא פתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני בדמות שתי מדינות, שתפסיק להיות עוינת לקיבוצים ושתשמור עלינו מדינה יהודית אבל מאוד דמוקרטית, שלא חותרת למדינת הלכה צריכות וצריכים להצביע לנו".

השארת תגובה