בית שמש מתכננת: בניין חדש לעירייה

לקראת הקמת בניין העירייה החדש בין שכונות העיר הוותיקה לשכונות החרדיות בעיר, צוות מורחב ובכיר בעירייה החל לשקוד על תכנון בניין העירייה, הצפוי להיחנך תוך מספר שנים

עיריית בית שמש, צילום יעקב לדרמן
עיריית בית שמש, צילום יעקב לדרמן

בימים אלה החל צוות התכנון בעיריית בית שמש להכין את תוכנית בניית בניין העירייה החדש בשכונת 'מגדל המים' בעיר, אש יבנה על שטח הממוקם בקו התפר בין העיר הוותיקה לשכונות החרדיות וייתן מענה לכלל תושבי העיר.

בצוות התכנון חברים מהנדסת העירייה, אדריכלית העיר, גזבר העירייה וצוות החברה הכלכלית. באחרונה נבחר משרד אדריכלים 'מילוסלבסקי' לתכנן את המתחם שצפוי להיות מוכן תוך מספר שנים, כאשר בימים האחרונים הושלמה התוכנית הרעיונית שמציגה את חלוקת האגפים, המחלקות והשירותים לפי צרכי תושבי העיר.

על פי התכנון, בניין העירייה החדש יאגד את כל אגפי העירייה ובסביבתו ייבנו שטחי מסחר בבעלות העירייה. בניין חדש זה צפוי לחסוך לעירייה 5 מיליון שקלים לשכירות שמשלמת כיום, זאת בנוסף לעשרות מיליוני ש"ח שצפויים להיכנס לקופת העירייה משטחי המסחר החדשים ומארנונה מהמתחם בו ממוקמת העירייה כיום, בקניון 'נעימי'.

בסמוך לבניין העירייה החדש צפוי לקום בניין 'פסגה' חדש, מרכז להשתלמויות למורים במערכת החינוך בעיר, זאת בנוסף לתוכנית אותה מקדמת בימים האלה ראש העיר עליזה בלוך, להקמת קריית ממשלה שתרכז את שלוחותיהן של כלל משרדי הממשלה בעיר.

ראש העיר עליזה בלוך אמרה, כי "מיד עם היכנסי לתפקידי שמתי את שיפור השירות לתושבים בקדמת סדר העדיפויות. בניין העירייה החדש יהווה התגשמות של החזון שהובלתי. בבניין החדש ירוכזו כל שירותי העירייה למקום אחד ובכך נתייעל משמעותית. התורים למחלקות השונות יקוצרו כיאה לעיר מתקדמת, המתחם החדש יכניס לקופת העירייה עשרות מיליוני שקלים בשנה אשר יופנו לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר, בכל תחומי החיים".

מ"מ יו"ר החברה הכלכלית, חבר מועצת העיר אברהם פרנקל אמר, כי "כחלק מפעילות החברה הכלכלית, קיבלנו על עצמנו לתכנן ולבצע את פרויקט בניין העירייה החדש לרווחתם של תושבי בית שמש. במתחם החדש ירוכזו כלל שירותי העירייה וזאת כחלק מהמדיניות של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך להנגיש, לשפר ולייעל את השירות לתושב. בפרויקט הזה אנחנו מיישמים הלכה למעשה את החזון לעיר מתחדשת, מתקדמת ומובילה".

השארת תגובה