קמפיין שס: גיוועלד נוסח ספרד

סרטונים ממש חמודים. למי שידקדק ויפשפש בציציות המסרים שלהם – תהייה ביקורת מוצדקת על התנהלות המפלגה, אבל רוב הציבור לא נותן לעובדות לבלבל אותו

קמפיין שס
קמפיין שס

נשים שניה את המסרים בצד, ש"ס שוב מנפיקה קמפיין (המיועד לא לגרעין הקשה) יצירתי וחכם. ראשית, מעבר לגרעין הקשה קשה קשה של ש"סניקים – התנועה בבעיה קשה מאוד של דימום קולות לליכוד. הפתרון האסטרטגי: הצביעו ש"ס ועל הדרך קבלו גם ביבי. קמפיין ש"ס כמעט וחונק את קמפיין הליכוד בחיבוק דב – הכי צמוד שאפשר – הכל כדי לעצור את דימום המנדטים של ביביסטים שיעדיפו את האפיל של נתניהו ולכן יצביעו מחל.

צבעים ופונטים:

צהוב שחור, הכי ימין מסורתי שיש. כמו בקמפיינים הקודמים וגם הפעם זה נראה בולט ויפה. תמונה יפה של נתניהו. תמונה יפה של דרעי. ממש קמפיין הגוועלד שנתניהו היה רוצה – אלא שהמטרה של הגוועלד היא הצבעה לפתק של ש"ס.

קהל יעד:

ביביסטים. נתניהו בנה מחדש את גוש הימין בצלמו. יש חברי מפלגות ויש ביביסטים. קהל חוצה מפלגות. לא לחינם ש"ס בהיסטריה. נתניהו אפילו לא עושה דבר כדי לשתות להם את הקולות – הקהל הש"סניקי פשוט אוהב אותו ובעידן שלאחר מר"ן לא תהיה לו בעיה ללכת למפלגת ימין עם נגיעה מסורתית כליכוד של עידן נתניהו (ולא, עבודות תשתית בשבת לא יבלבלו את הש"סניקים או את דרעי).

דיגיטל:

אני מאוד אוהב את הדיגיטל של ש"ס שלבטח רץ בקבוצות ווטסאפ במגזר. סרטונים ממש חמודים. למי שידקדק ויפשפש בציציות המסרים שלהם – תהייה ביקורת מוצדקת על התנהלות המפלגה, אבל רוב הציבור לא נותן לעובדות לבלבל אותו. והקמפיין מתלבש עליו יפה.

אריה דרעי – הפעם בלי בצל כדי להחצין רגשות, בסרטון חמוד מאוד עם סלבים מזרחים חובשי כיפה, מחקים באבות שכאילו מברכים את דרעי – טיפה הומור עצמי לא הזיק לאף אחד ושאפו על האומץ. מעבר לזה – אחלה נגיעות אקטואליות לווירוס הקורונה ששמו נשזר במלל של הסרטון, ובהמשך טייקאופ מצליח שידבר לכל איש ימין שהתחבר לעליהום שנעשה לאראל סגל ששר עם נתניהו שבחי ירושלים – רק הפעם דרעי בתפקיד ביבי.

גם שאר הסרטונים יפים מאוד – גרסאות מצעד הפזמונים שמעבירות מסרים יפים של יהדות ומסורת מבית אבא, שאפו לצוות הקמפיין.

ההימור שלי:

ש"ס תשמור על כוחה. הקמפיין מרגיש לי ככזה שיעבוד. פורט יפה על מיתרי היהדות המזרחית מבית סבא. גם ימין, גם נתניהו. גם המראה לא חרדי אלא הכי "מגניב" ככל שאפשר להוציא מדרעי.

בכלל הטרנד של הקמפיינים החרדים לפנות לקהל לשעברים או קהל חצי חרדי או חילוני מבית דתי – בקריאייטיב הכי יפה שיש עם המון חשיבה אסטרטגית – מאוד מפתיע וחבל שמפלגות אחרות לא מיישמות כזו חשיבה אסטרטגית על עבודת הקמפיין שלהם.

ציון:

8/10

על עבודת העיצוב הגראפי – שוב – קטונתי מלתת ציון – זה יפה ועובד ונותן אווירת שוק-משפחה-קהילה-במובן הכי טוב של המילה. מעבר לכך, על טעם וריח תמיד אפשר להתווכח.

טיפ:

קמפיין טוב – כל קמפיין – אמור להתנקז ליום הבחירות כשהוא אוחז במערך איתור בוחרים שהצליח לגעת במאסה קריטית של בוחרים פוטנציאלים – וביום הבחירות – העבודה היחידה של כל המפלגה והפעילים והצוותים היא להניע את כל אותם אנשים לקלפי. לייקים – לא מצביעים, פוסטים – לא מצביעים, סרטונים – לא בוחרים. רק אנשים. כל הקמפיין הקריאייטיבי אמור לשרת את מערך האיתור עד ליום הבחירות – על פניו נראה שזה מה שש"ס עושה – נוגעת בקהל יעד דרך קריאייטיב שתפור עליהם, מניעה אותם לפעולה ובהמשך מממשקת את כל המידע שנוצר כתוצאה מפעילות הקמפיין עם מערכת טכנולוגית שתדע לתקשר איתם, בסמסים, הודעות קוליות ושיחות המרצה ותאפשר לכל נציג של הקמפיין בכל קמפיין לדעת מי המאותרים שאמורים לבוא לאותה קלפי, מי הצביע, מי לא הצביע ולמרר את חייו של מי שלא הצביע עד שלא יגיע לקלפי.

תגובה אחת
  1. די תגידו את אמת מי עוזר ומי עזר לימין ולכולם אם לא אריה די נמאס מהצבעןת

השארת תגובה