אשכנזי: לא יתכן שביבי אישר צוללות למצרים

במפלגת 'כחול לבן' מנסים לשמר את פרשת 'הצוללות' על סדר היום הציבורי – אנחנו מאוד קרובים לניצחון, אבל כולם חייבים להתעורר ולצאת להצביע. זה או כחול לבן בקלפיות – או בחירות רביעיות"

גבי אשכנזי. צילום: דובר צה"ל
גבי אשכנזי. צילום: דובר צה"ל

במפלגת 'כחול לבן' ממשיכים בניסיונות למנף את פרשת הצוללות ולהותירה על סדר היום. אמש בכנס בחירות של מפלגת 'כחול לבן' הכריז הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מראשי המפלגה, כי לאחר הבחירות מפלגתו תקים ועדת חקירה ממשלתית לבדיקת התנהלות נתניהו בפרשה.

"העובדה שנתניהו אישר מכירת צוללות תקיפה אסטרטגיות למצרים, והסתיר את זה משר הביטחון והרמטכ"ל חמורה. זה קודש הקודשים של מדינת ישראל. זו הפרת היתרון האסטרטגי של צה"ל. אני מתחייב שכשנהיה בשלטון נמנה ועדת חקירה לנושא הזה", הכריז אשכנזי בכינוס.

על הבחירות הקרובות אמר, "יצרנו עבור אזרחי ישראל אלטרנטיבה. למי שרוצה שינוי, ועבור כל מי שרוצה ממשלה שתאחד את העם, שתדע לשמור על המדינה. אנשים שזה המקצוע שלהם. אנחנו יצרנו לכם את הסולם – ואנחנו צריכים עוד שלב אחד. אנחנו למעלה ממיליון ומאתיים אלף מצביעים. אנחנו צריכים עוד מאה אלף. אנחנו מאוד קרובים לניצחון, אבל כולם חייבים להתעורר ולצאת להצביע. זה או כחול לבן בקלפיות – או בחירות רביעיות".

יצוין, כי בדברים שנשא אמש בעצרת בחירות בקרית ביאליק, השמיע יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ גם הוא דברים דומים. "תהיה ועדת חקירה ממלכתית בנושא פרשת הצוללות. או שהייתה עבודה לא תקינה בהחלטה לא לספר לשר הביטחון והרמטכ"ל על מכירת נשק אסטרטגי למצרים או חלילה פגיעה מכוונת בביטחון המדינה. אנחנו נדע רק אחרי בדיקה יסודית". אמר גנץ.

השארת תגובה