'כולנו' תגייס את המנגנון לטובת הליכוד

בעוד משה כחלון בדרכו החוצה מהמערכת הפוליטית, מתברר ש"כולנו" עדיין קיימת. כאשר היו"ר בפועל, השרה יפעת שאשא־ביטון, מכריזה: "נפעיל את השטח לטובת הליכוד"

éùéáú îîùìä ùáåòéúôåì éãéòåú àçøåðåú
éùéáú îîùìä ùáåòéúôåì éãéòåú àçøåðåú

מאז החיבור לליכוד, מפלגת "כולנו" בראשות שר האוצר משה כחלון ירדה מסדר היום הציבורי, אך בעוד נדמה היה כי אקורד הסיום של המפלגה תסתיים בפרישתו של היו"ר והמייסד משה כחלון מהחיים הפוליטיים, הרי שמתברר כי יש מי שעדיין מנסה לעורר אותה – או לפחות לשמור אותה בתודעה.

שרת השיכון, יפעת שאשא־ביטון, שמשמשת כיו"ר כולנו, שומרת על קשר עם פעילים מרכזיים שעבדו עבור המפלגה, ובקרוב אף תכנס אותם כדי לשכנעם להצביע לליכוד. לפי הדיווח ב'ישראל היום', ההיגיון המנחה את שאשא-ביטון הוא ההערכה כי בין אנשי כולנו יש לא מעט מצביעי ימין שאינם רוצים להצביע עבור נתניהו, ומנגד גם לא מעוניינים להצביע לרשימה דתית כמו ימינה. מכיוון שכך, הם הולכים לליברמן או נשארים בבית. שאשא־ביטון רוצה לשכנע אותם לחזור ולהצביע עבורה.

לדבריה, "כולנו היא לא רק מפלגה, כולנו זה רעיון, יש המון אנשים שהלכו איתנו, שחשוב להם מאוד לטפל בנושאים החברתיים – במחירי הדיור, ביוקר המחיה ועוד. האנשים האלה עדיין איתנו. אני מסבירה להם שהם צריכים לתת לי את הכוח – היום דרך ההצבעה לליכוד – וככה להמשיך לפעול בנושאים החברתיים".

שאשא-ביטון מוסיפה, כי "חשוב לי להסביר לפעילים שבאמת אין להם מה לחפש במקום אחר. הם לא דתיים ולכן הם לא יצביעו ימינה, הם מצביעי ימין שעלולים ללכת לליברמן".

השארת תגובה