הצלחה רבה לקונצרט החורף של 'זמורה'

תזמורת הנשים זמורה מבית 'רון שולמית' סיימה את סיבוב הופעות החורף שלה עם מספרים יוצאי דופן של משתתפות וזינוק משמעותי במספר המנויות

אודיטוריום
אודיטוריום

תזמורת הנשים 'זמורה' מבית הקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית' סיימה בשבוע שעבר את סבב ההופעות של קונצרט החורף המיוחד. מאות הנשים שהשתתפו במופעי התזמורת נהנו כמיטב המסורת מקונצרט ברמה גבוהה במיוחד, המשלב יצירות קלאסיות קומוניקטיביות, מוסיקה יהודית שורשית ופופולרית, יצירות חדשות עכשוויות ועוד. הקונצרטים מלווים בדברי הסבר ובהדגמות מוסיקליות קודם ביצוע היצירות מתוך מטרה להנגיש את המוסיקה האמנותית לקהל המאזינות.

הקונצרט שחתם את סבב ההופעות התקיים באולם ליאו מודל במרכז ז'ראר בכר שהיה מלא מפה לפה. במהלך הערב הודתה המנחה למשרד התרבות התומך ומכיר מקצועית בלהקת "זמורה" של "רון שולמית" ולנציגות המשרד שהשתתפו במופע. כמו כן היא הודתה לפורום מתחם של מוסדות התרבות החרדיים המקצועיים.

יצוין כי בסבב הנוכחי נשברו שיאי השתתפות, זאת בהמשך לזינוק המשמעותי במספר בעלות המנוי המאפשר להן כניסה למופעי התזמורת. בשל הביקוש הגבוה שוקלת כעת הנהלת הקונסרבטוריון להעביר את המופעים בעונה הבאה לאולמות בעלי קיבולת גבוהה יותר.

השארת תגובה