חדש: קולקציית חלוקים מבדי חורף איכותיים

המותג המוביל לנשים צנועות ORD COUTURE מציג: קולקציית חורף של חלוקים במראה שמלות אלגנטיות מבדי יוקרה ובמראה פיוז'ן ובתפירת קוטור עילית

גשם, רוחות, ואוויר קר שאפיינו את השבועות האחרונים השאירו את כולנו בבית לצפות בגשם המטפטף מבעד לחלון ולהתכרבל מתחת לשמיכת הפוך. שם, מגיע התפקיד של "אורדמן" לגרום לכל אישה להראות אופנתית גם בבית.

אורדמן גאה להציג את בשורת הקוטור לשנה החדשה, קולקציית חלוקים מבדי חורף איכותיים, בתפירה אירופאית משובחת ובאיכות ללא פשרות, מוצגים בימים אלו בחנויות. החלוקים במראה של שמלות אלגנטיות, בעלי דגש מיוחד על נוחות לכל מצב ובכל עת. מגוון של חלוקים המותאמים לשבת, ליום יום, לאחרי לידה ובמבחר של צבעים, הדפסים וגזרות שונות המתאימים לכל אחת והכל באיכות מוקפדת ומושקעת ובחשיבה עד הפרט האחרון.

נבחרת הקוטור החדשה של אורדמן עוצבה בהשראת הטרנדים המובילים בעולם ובתפירה מבדי יוקרה אשר יעניקו לך חוויית פיוז'ן של אופנה, נוחות וחדשנות.

אורדמן, אופנת נוחות המובילה בציבור החרדי כבר יותר מ-20 שנה. המותג מכיל בתוכו מחשבה ורגישות לאישה החרדית בכל מצב, ומותאם לכל אשה באשר היא. וכל זאת, מבלי להתפשר על איכות ונוחות בצניעות. אורדמן מציעה מגוון רחב של חלוקים, חולצות, קפוצ'ונים ושמלות אלגנטיות. וגם קולקציה עם פתרונות הנקה בלעדיים המאפשרים לכל אישה להראות במיטבה תמיד.

טווח מחירים: 69 – 450 ₪

ניתן להשיג בחנויות המפעל:

  • אלעד: יהודה הנשיא 100
  • ביתר: רח' החוזה מלובלין 19
  • בית שמש: רח' נהר הירדן
  • ולרשימת החנויות המשווקות ברחבי הארץ: ordman.co.il בטלפון: 058-4096040
השארת תגובה