היועץ של גנץ צייץ: "דונלד אדולף טראמפ"

מבוכה במשלחת גנץ לוושינגטון לאחר שגורמי ימין פרסמו ציוצים שכתב בעבר רונן צור המייעץ לגנץ בגנותו של הנשיא טראמפ. צור בתגובה: "טראמפ אחד המנהיגים הדגולים"

טראמפ
טראמפ

היועץ האסטרטגי רונן צור המייעץ לבני גנץ ומתלווה אליו בנסיעתו לוושינגטון לפגישה עם הנשיא טראמפ, כתב בעבר פוסטים נגד הנשיא ואף כינה אותו "דונלד אדולף טראמפ", מתנצל הערב ומבהיר את דבריו לאחר שלטענתו מדובר בציוצים ישנים שגורמים בסביבת נתניהו מסיבותיהם שלהם, בחרו להעלותם מן האוב לאחר שנאמרו לפני שנים אחדות ואינם משקפות את עמדותיו כיום.

"היו נושאים שאני הקטן חשבתי אחרת מהנשיא (לא שזה חשוב למישהו). בינתיים מסתבר שזה הנשיא הכי אמיץ לארה"ב, והכי משמעותי שהיו לביטחון ישראל בדורות האחרונים ויחד עם מיליוני ישראלים: מצדיע לו", כתב צור שעתיים לפני פגישת גנץ-טראמפ.

הדברים נכתבו לאחר שגורם בליכוד התייחס לנסיעתו של גנץ לפגישה וכתב, כי "מדובר בבורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארה״ב 'דונלד אדולף טראמפ' ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות. נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני".

בין שלל ציוציו של צור נגד טראמפ נמצא הפוסט הבא, "הלך ברק חוסיין אובמה, הגיע דונלד אדולף טראמפ. מת לדעת מי אחריו. כעבור תקופה כתב צור, "2 גישות מנהיגות מתנגשות כעת בעוצמה: גישת הפסיכולוג של אובמה וקלינטון מול גישת הפסיכופת של טראמפ ופוטין. נתניהו וליברמן בחרו את גישת הפסיכופת מול אירן וחמאס וקוטפים כבוד ומנדטים מכל עבר".

אחרי שטראמפ נכנס לתפקידו כתב צור, כי "בחירתו של טראמפ מוכיחה שהעולם לא עבר מלחמה כואבת יותר מדי שנים".

השארת תגובה