מח"ש: שוטר תקף קטין

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד שוטר בגין תקיפה ואיומים

עורך דין נועם קוריס
עורך דין נועם קוריס

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שוטר לשעבר בנקודת גדרה בגין תקיפה סתם ואיומים.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס

עו"ד נועם קוריס – כותב בערוץ 7 על תביעה ייצוגית

עו”ד נועם קוריס – כותב במקור ראשון

עו"ד נועם קוריס כותב בערוץ 20

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד הדס קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים, ביום 02.10.2018, בסביבות השעה 00:30 בלילה, הגיע הנאשם לרחוב ויצמן בגדרה יחד עם פקחית בשיטור העירוני בעקבות דווח על אירוע פגיעה ברכבים על ידי מספר נערים. בהגיעו למקום זיהה הנאשם את המתלונן כשהוא בין הנערים שנחשדו בפגיעה ברכבים, משהגיעה הניידת הנערים נמלטו. הנאשם רדף אחרי המתלונן, תפס אותו, הודיע לו שהוא עצור וכבל אותו בידיו והוביל אותו לנקודת השיטור בגדרה. כשהגיעו לנקודת השיטור, פתח הנאשם את דלת הניידת ואמר למתלונן "צא יא בן שרמוטה". לאחר מכן, הובל המתלונן לחדר השיטור שם הושב על כיסא, בעודו כבול בידיו. הנאשם ביקש מהמתלונן להביט אל הקיר והכה אותו בעורף מספר פעמים. לאחר מכן, הפיל את המתלונן ארצה, ביקש ממנו לקום ואיים עליו שאם לא יקום ימשיך להכותו ויבעט בו. המתלונן קם, והנאשם היכה אותו בעורפו. בשלב מסוים, הפיל הנאשם את המתלונן פעם נוספת מהכיסא והמשיך להכותו, תוך ששם את ברכו על צווארו של המתלונן. בעת שהנאשם היכה את המתלונן, שאל המתלונן את הנאשם  ו"אם יעשו כך לבן שלך?"; בתגובה קילל הנאשם את המתלונן, המשיך להכותו, בין היתר, באגרופים ובעיטות לגופו, וביריקה על המתלונן. בנוסף אמר הנאשם למתלונן "בוא נראה אותך בלי אזיקים", ו"בא נריב מכות יא בן זונה".

במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין וכן איים הנאשם על המתלונן, בפגיעה שלא כדין בגופו, בכוונה להפחידו או להקניטו.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

 

השארת תגובה