שקד: סמוטריץ' לבד, לא מבזבז קולות

על השקת קמפיין כחול לבן בקרב מצביעי הציונות הדתית אמרה שקד, כי "הציבור לא מטומטם, וכחול לבן לא יקבלו אפילו חצי מנדט בציונות הדתית"

סמוטריץ
סמוטריץ

חברת הכנסת איילת שקד התייחסה היום להפניית המשאבים והשקת קמפיין מצד 'כחול לבן' בקרב קהל מצביעי הציונות הדתית והביע ביטחון כי מאמצים אלו לא יצלחו.

בראיון ל 103FM אמרה שקד, כי "הציבור לא מטומטם, וכחול לבן לא יקבלו אפילו חצי מנדט בציונות הדתית, אחרי ש'יש עתיד' ניסו לחרב את כל המפעלים שלה, ואף אחד בציבור הציוני-דתי לא ישים פתק לממשלת שמאל עם הערבים, כי מדובר בפשיטת רגל מוסרית".

על החיבור עם 'הבית היהודי' והשארת בן גביר מחוץ למשחק אמרה שקד, "אני מבינה שיש כעס על התהליך, אולם כולנו רצינו בחיבור הזה. במיוחד על רקע החיבור בשמאל. זו רשימה נפלאה שמייצגת את כל הימין". לדבריה, "יש להצביע למפלגות שבטוח יעברו את אחוז החסימה".

שקד הוסיפה, כי בעוד היום יש מי שמתריע מפני התעצמות הקיטוב בין ימין ושמאל, הרי שבעבר הקיטוב היה הרבה יותר גרוע ומשמעותי.

בראיון לרשת ב' התייחסה שקד לנושא הסיפוח כפי שבא בנאומו של רה"מ אתמול בכנס הליכוד ואמרה, כי "מדובר ביוזמה של בצלאל סמוטריץ'. יש עכשיו ממשל אוהד ותומך בארה"ב – צריך לנצל את ההזדמנות. גם כחול לבן צריכים להצטרף. יש הזדמנות מדינית. הזדמנות שלא תחזור".

שקד חידדה את ההבדלים בין סמוטריץ' לבן גביר ואמרה, כי "יש הבדלים אידיאולוגיים מהותיים. אם סמוטריץ' היה רץ לבד, הוא לא היה בחיים מבזבז קולות. יש לנו רשימה נהדרת, ההתנהלות בדרך לשם הייתה לא טובה. עשינו גם טעויות, אבל צריך לדעת שבמבחן התוצאה הרשימה שלנו טובה".

השארת תגובה