ליברמן: "להעביר את חוק הסיפוח"

"להחיל ריבונות גם על מעלה אדומים, גוש עציון, גבעת זאב ואריאל, ואולי סוף סוף תפנה גם את חאן אל-אחמר וסוסיא. העברת החוק רק בקריאה ראשונה זה לא יותר מספין"

אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שב ותוקף את ראש הממשלה על רקע השיח הפוליטי על סיפוח בקעת הירדן ומבהיר, "לראש הממשלה אין קשר לא לימין ולא לשמאל".

"אדוני ראש הממשלה עכשיו ברור יותר מאי פעם שאין לך שום קשר לא לימין ולא לשמאל. בקעת הירדן מעניינת אותך כקליפת השום". פותח ליברמן את הפוסט היומי שלו כשהוא ממשיך בפנייתו הישירה לראש הממשלה. "הדבר היחיד שמעניין אותך זו חסינות. אבל, מעבר לחסינות ולכל הספינים יש כאן מדינה".

"אתה מכהן כראש ממשלה ברצף משנת 2009, ומשום מה למעלה מעשור לא שמעתי אותך מדבר כל כך הרבה על להחיל ריבונות על בקעת הירדן, שלא נאמר עושה פעולה כלשהי. יתרה מזאת ב-2 בדצמבר 2019 "ישראל ביתנו" הגישה הצעת חוק בנושא וניסתה לקדם אותה בכנסת ה-22. מי שדאג לסכל ו"לתקוע" את החוק היו הליכוד וכחול לבן ביחד. המהלך שלך כל כך שקוף וציני, שאף אחד לא מאמין שבקעת הירדן באמת מעניינת אותך. זו הסחת דעת נטו מהדיון על החסינות, הדבר היחיד שבאמת מעניין אותך".

לדברי ליברמן, "אם החלת הריבונות כל כך חשובה ודחופה לך, יש לי הצעה בשבילך. או שתעשה העתק הדבק לחוק שהגישה "ישראל ביתנו" ותעביר אותו ביום אחד בשלוש קריאות, כפי שמנחם בגין ז״ל העביר בזמנו את חוק רמת הגולן, או אם זה ממש דחוף לך, תעביר את החוק בצו ממשלתי באשרור הכנסת".

ליברמן קורא לנתניהו "להחיל ריבונות גם על מעלה אדומים, גוש עציון, גבעת זאב ואריאל, ואולי סוף סוף תפנה גם את חאן אל-אחמר וסוסיא. העברת החוק רק בקריאה ראשונה זה לא יותר מספין זול". לשון ההודעה.

השארת תגובה