"האתיופים לא למכירה – למעט אחד"

בכחול לבן משיבים מלחמה נגד הליכוד לאחר עריקתו של ח"כ גדי יברקן בחזרה אל שורות מפלגת האם ומבהירים, כי "הניסיון העלוב של הליכוד לכפר על שנים של פגיעה, זלזול והזנחה תחת שלטון נתניהו לא יצליח״

הפגנת האתיופים בתל אביב. צילום: משטרת ישראל
הפגנת האתיופים בתל אביב. צילום: משטרת ישראל

במפלגת 'כחול לבן' מגיבים בחריפות לעריקתו של ח"כ גדי יברקן משורות המפלגה בחזרה אל מפלגת האם 'הליכוד' ומבהירים כי העדה האתיופית אינה למכירה.

לצורך כך השיק מטה יוצאי אתיופיה במפלגת 'כחול לבן' את הקמפיין בקהילה כשהמטרה היא, שימור ההישג בקהילה מהבחירות הקודמות. בראש המטה תעמוד חברת הכנסת פנינה תמנו שטה, מ'יש עתיד'.

בהודעה שפרסמה 'כחול לבן' נכתב, כי "המפלגה מתחייבת להיאבק בגזענות ואפליה ללא פשרות בכל מקום ובכל תחום כולל בתחום שיטור יתר. כחול לבן מתחייבת להעלאת שארית יהודי אתיופיה הממתינים שנים ארוכות. כחול לבן תפעל לשיפור איכות חיי יוצאי אתיופיה במגוון תחומי החיים תעסוקה, בחינוך, ברווחה, בשירותי דת ועוד".

עוד נכתב בהודעה, כי יוצאי אתיופיה אינם למכירה. וכי הניסיון העלוב של הליכוד לכפר על שנים של פגיעה, של זלזול והזנחה בקהילה תחת שלטון נתניהו לא יצליח״. אומרת חברת הכנסת תמנו -שטה, שמובילה יחד עם פעילי השטח פעילות רחבה ואינטנסיבית עם בני ובנות הקהילה. "הליכוד ראה בקהילה קהל שבוי ושקוף הבטיח ססמאות והבטחות ריקות, אבל בפועל במשך עשור בשלטון הם התעלמו, הזניחו ואף החמירו את מצב הקהילה".

יו״ר מפלגת כחול לבן בני גנץ, פונה לאנשי העדה ואמר, ״פגשתי אתכם כחיילים בצה״ל משרתים בגאווה ובראש מורם, וראיתי אתכם מפגינים ברחובות בכאב גדול דורשים את השוויון המתבקש. הדבר הנכון עבור מדינת ישראל, הוא גם הדבר שאתם מבקשים – להיות חלק מהחברה הישראלית ללא תנאים. ממשלת כחול לבן תסייע לצמצם את הפערים ולתקן עוולות ארוכות שנים עבור כולנו.״

תגובה אחת
  1. המפלגה להפגנות אלימות שרפת מכוניות ושבירת עצמות לבהירי עור
    ומעבר חופשי לקיסים

השארת תגובה