אחרי יובל בעירייה: ציון תורג'מן פורש

הוא החל את דרכו בעירייה לפני יובל שנים, עבד תחת 5 ראשי עיר, ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל החברה העירונית 'אריאל' • כעת, ציון תורג'מן פורש לגמלאות # ומי יחליף אותו?

ציון
ציון

 

ציון תורג'מן, מנכ"ל החברה העירונית "אריאל" הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש לגמלאות בשנה הקרובה. תורג'מן החל את עבודתו בעיריית ירושלים בשנת 1968, ומסכם למעלה מ 50 שנות פעילות במגוון רחב של תפקידים בכירים במערכת העירונית.

בשנים הללו כיהן ציון כמשנה למנכ"ל העירייה, מנכ"ל המנהלת לציון שנת ה-2000, לצד כהונה בשורת דירקטוריונים והנהלות של גופים עירוניים. במהלך שנות פעילותו כיהן תורג'מן לצד חמישה ראשי ערים: טדי קולק, אורי לופוליאנסקי, אהוד אולמרט, ניר ברקת ומשה ליאון.

בשנת 2002 נתבקש על ידי ראש העיר אהוד אולמרט להקים את חברת "אריאל" במטרה שתשמש כזרוע הביצוע של עיריית ירושלים לתחומי התרבות, חינוך, חברה וספורט. "אריאל" הייתה בין החברות העירוניות הראשונות שהוקמו במדינת ישראל, פעילות הכלכלית צמחה במהלך השנים באופן דרמטי מ 6 מיליון ₪ בתחילת הדרך לכ-250 מיליון ₪ בשנה האחרונה.

תורג'מן, הגיע לגיל פרישה כבר לפני עשור, אולם דחה את יציאתו לגמלאות מספר פעמים לבקשת ראשי העיר המכהנים.

ראש העיר משה ליאון מסר: "ציון הטביע חותם משמעותי בעיר ירושלים בכל תחום בו עסק ופעל לאורך השנים. אני מודה לו על עשרות שנים של עשייה למען העיר, כולנו מעריכים ומוקירים את פועלך הרב".

ציון תורג'מן מסר: "אני מרגיש סיפוק עצום וגאווה גדולה על פעילותי למען העיר ותושביה בעשורים האחרונים. התמזל מזלי וזכיתי לעבוד עם שורה של ראשי עיר שהיו מחויבים לעיר ותושביה ותרמו רבות להתפתחותה ושגשוגה".

דירקטוריון "אריאל" צפוי להחליט על הקמת וועדת איתור שתחל בפעילותה למציאת מנכ"ל לחברה, עד לאיתור מנכ"ל חדש תורג'מן יישאר בתפקידו.

השארת תגובה