"הבאנו בשורה לתחבורה בבני ברק"

חבורת התחבורה 'מפספסות' נסיעות, עומסים בשל ריכוז קווי תחבורה ברחובות מסויימים – הוחלט על תוספות שירות משמעותיות לתושבים והגברת קווי האוטובוס בעיר

אילוסטרציה: אוטובוסים
אילוסטרציה: אוטובוסים

לאחר שנים של נתק ובעקבות דיון קודם בין שר התחבורה לראש העיר שהתניע תהליך הכנה מעמיק של צוותי עבודה משותפים, התקיימה ישיבת עבודה חשובה ומשמעותית בעיריית בני ברק, עם הצוות המקצועי של משרד התחבורה וחברות הביצוע שלו

בישיבה הדגישו הנוכחים כי העיר בני ברק והציבור החרדי בכלל, הם צרכני תחבורה ציבורית מובילים. בישיבה סוכם על מספר צעדים משמעותיים לעיר בני ברק.

בין הסיכומים הוחלט על תוספות שירות משמעותיות לתושבי בני ברק, כולל הגברת קווי האוטובוס בעיר.

בנוסף, הוחלט על פיילוט פיצול של מסלולי הקווים הבין עירוניים שיקל על התנועה בעיר ומחוצה לה ויגוון את יציאות האוטובוסים מרחבי העיר. בנוסף, הוחלט על רישות העיר במסכי זמן אמת שינגישו מידע לתושבי העיר בכל עת.

במהלך הישיבה הוחלט לקדם תכנון להעתקת קו מתח עליון העובר בסמוך לבתי התושבים בכביש 4 לטובת ביטחון התושבים והרחבת נת"צ כביש 4, כמו גם תכנון של תוספת חיבור למעייני הישועה מכביש 4.

הנוכחים העלו את הצורך לבניית מסופי אוטובוסים בעיר וקידום פרויקט מהיר לעיר גם בבני ברק.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' סיכם את הישיבה, "אלה בשורות גדולות. אני שמח מאד על הפגישה. שיתוף פעולה חשוב של עיר שזקוקה לדחיפה גדולה מאד בתחום התחבורה הציבורית. הציבור בבני ברק הוא צרכן תחב"צ משמעותי ואנו מקווים שביתר חלקי הארץ יתגבר השימוש בתחב"צ כפי שקורה בבני ברק".

"אני רוצה בהזדמנות זאת לשתף בהערכתי לרב אברהם רובנשטיין, ראש העיר, ולשמוליק ליטוב המנכ"ל על שיתוף הפעולה שרק ילך ויגבר. כמו כן, חשוב לי לציין את מסירותו של הרב גפני שאני מוצא בו שותף שמבין היטב את צרכי התחבורה ותומך בכל עת במאמצינו לקידום התחבורה", הוסיף השר.

השארת תגובה