הטרנדים וצבעי החורף בריהוט הבית לעיצוב חמים

המרכז הישראלי לריהוט מציג: הטרנדים בעיצוב הבית בחורף 2020 מזמנים חמימות וביתיות, כראוי למזג אוויר קר, בו הנטייה היא להתכנס ולהתכרבל

המרכז הישראלי לריהוט
המרכז הישראלי לריהוט

לדברי נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, המונים כ-70 חנויות ריהוט מתחומי ארונות קיר, חדרי שינה, פינות אוכל, מערכות ישיבה, חדרי ילדים ועוד, השנה מושם דגש על חזרה לטבע, שתתבטא בצבעים, חומרים ומרקמים של ריהוט והלבשת הבית. "החזרה לטבע מבטאת את הרצון למקום שקט או לפינה שקטה, רגועה ונקייה מרעש – במובן הכי עמוק ורחב. הפינה השקטה בבית – ואין זה משנה אם הפינה היא "רק" פינה או שמה מדובר בחדר, סלון או אפילו בכל הבית – הפכה לאי של שפיות ורוגע", אמרה.

אז מהם הצבעים, הטרנדים, החומרים והסגנונות בעיצוב הבית לחורף 2020?

צבעים

מצד אחד, צבעים פסטלים טבעיים ורגועים כמו גוונים של ירוק, ורוד עתיק וחום, ומצד שני, צבעים עזים בגוונים של סגול, חרדל, שחור וכחול בהיר בשילוב ובאיזון עם לבן, קפוצ'ינו וקרם. שילוב הצבעים יתבטא בצבעי ארונות, ספות, פינות ישיבה, כיסאות, שולחנות סלון, פינות אוכל, שטיחים, כריות ועוד.

חומרים, טקסטורות וסגנונות

  • חומרים מהטבע כמו עץ, סיבים שונים, במבוק, צמר, פשתן, כותנה ואבן ישתלבו בשמחה בעיצוב החדרים השונים, כשהם מקנים תחושה של חזרה לחיים פשוטים ורגועים יותר. קיימים סגנונות שונים שיעניקו לבית תחושה מזמינה ומחממת:
  • ניחוח צרפתי: עיצוב אצילי המתאפיין בריהוט "כבד" ובשימוש רב בקטיפה ושטיחים, שיעניקו הידור חורפי מחמם.
  • קו סקנדינבי: קו נקי ומסודר, אשר מציע ריהוט – ארונות, ספות, כיסאות וספות, כמו גם ריהוט משלים (שטיחים, כריות, שמיכות) – פרקטי, מזמין ונוח.
  • אפריקה בסלון: כריות, שטיחים, וילונות, תמונות וציורים בהשראת הטבע הפראי באפריקה. אין כמו נופים בגווני חום אדמדם, וטקסטורה ומראה של פרוות (נמר, ברדלס, זברה), כדי להכניס לבית את חום הסוואנה.
  • וואבי-סאבי: באווירה יפנית, החוגגת את היופי שבחוסר השלמות, בצורות ובעיצובים אורגניים הכוללים אלמנטים טבעיים ומאופקים, בדגש על עבודת יד.
  • גיאומטריה: תבניות גרפיות פשוטות אך מעניינות בשטיחים, מצעים, כריות ואף רהיטים.

"המרכז הישראלי לריהוט"

  • סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10 , קומות ב' ו-ג'.
  • סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד.
השארת תגובה