תביעה: נפלה מהסוס וקיבלה מאה אלף שקלים

ר' ממרכז הארץ זכתה בתביעה ביותר ממאה אלף שקלים לאחר שנפלה במהלך רכיבה בחוות סוסים • עו"ד בנימין ארביב אשר ייצג את התובעת: "על אף הנכות המזערית של התובעת, הצלחנו להביא להישג יפה בשל התעקשותנו לקבל את מלוא המסמכים – מה שגילה כי המדריך שהעביר את ההדרכה עשה זאת בהיעדר הכשרה חוקית ולכן הצלחנו להוכיח את רשלנותה של החווה"

זוג חרדי שיצא לרכיבת סוסים במרכז הארץ לא ציפה שכך תסתיים הרכיבה. במהלך הרכיבה בחווה, פתח הסוס עליו רכבה האישה ברכיבה פרועה ומהירה, ור', אשת האברך, נפלה ממנו ונחבלה.

עו"ד בנימין ארביב, עו"ד מתמחה לנזיקין, הגיש בשמה תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב כנגד חוות הסוסים בטענה כי התרשלה בכך שלא הדריכה את התובעת כנדרש.

הנתבעת מצידה טענה כי התובעת קיבלה הדרכה בת חצי שעה כנדרש. עוד טענה הנתבעת כי מי שעולה על סוס מסתכן מרצון ומשכך אין לתובעת להלין אלא על עצמה אשר הכניסה את עצמה למצב סכנה.

עו"ד ארביב דרש לקבל את רישיון ההפעלה של החווה לצד מסמכי ההכשרה של המדריך אשר הדריך את בני הזוג, אולם חוות הסוסים התעלמה מהבקשה, ולאחר מכן גם התבררה הסיבה.

כאשר בית המשפט הורה לחוות הסוסים להציג את התעודה של המדריך התברר כי החווה הציגה תעודה של מדריך אחר, לא זה שהדריך את התובעת, וכאשר נדרשה התעודה של המדריך האמיתי, התברר כי בעת קרות התאונה, לא הייתה התעודה בתוקף וכי המדריך באותם ימים לא עבר כל הכשרה.

בתום הדיונים המשפטיים נאלצה חוות הסוסים לשלם לתובעת יותר ממאה אלף שקלים בגין רשלנותה ופציעתה של האישה.

עו"ד בנימין ארביב אשר ייצג את התובעת סיפר: "על אף הנכות המזערית של התובעת, הצלחנו להביא להישג יפה בשל התעקשותנו לקבל את מלוא המסמכים – מה שגילה כי המדריך שהעביר את ההדרכה עשה זאת בהיעדר הכשרה חוקית ולכן הצלחנו להוכיח את רשלנותה של החווה".

השארת תגובה