לכבוד ההילולא: שבת ב'וולעדניק'

האוהל בוולעדניק
האוהל בוולעדניק

המונים יגיעו בליל שישי לתפילה בציונו הקדוש של הרה"ק רבי ישראל דוב בער (בן ר' יוסף) בעל ה"שארית ישראל" הטמון בעיירה וולעדניק שבאוקראינה לרגל יומא דהילולא שיחול השנה בשבת הקרובה (כ"א בטבת).

אגודת 'אהלי צדיקים' בראשות הרה"ח ר' ישראל מאיר גבאי תפעיל במקום 'הכנסת אורחים' בליל שישי ובמהלך שבת ההילולא. חובשים באיחוד הצלה ערוכים למתן מענה רפואי מהיר במידת הצורך.

הרב ישראל מאיר גבאי שליט"א יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים – גדר אבות', מסר: "נערכנו גם השנה לחלוקת כיבוד קל ושתייה קרה וחמה לרווחת העולים על הציון. השנה נערוך מיזם מיוחד לקראת יומא דהילולא במסגרתו תינתן לכם זכות מיוחדת ששמכם יוזכר על הציון הקדוש ביום היארצייט על ידי מנין תלמידי חכמים, חסידים ואנשי מעשה, שיקראו את הפתקאות עם הבקשות שיישלחו למשרדי האגודה, שם אחר שם, במתינות ובפרטיות".

רפאל טובול מנכ"ל חברת הנסיעות 'אומן אקספרס' סיפר: "מנתוני ההזמנות עד כה עולה כי למרות הקור והשלגים מאות איש יגיעו מישראל אירופה וארה"ב לתפילה בציון הקדוש בעיירה וולעדניק, טנדרים, אוטובוסים ורכבים של 'אומן אקספרס' יסיעו את ההמונים, חלקם צפויים להמשיך לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן ובקברי צדיקים נוספים באוקראינה".

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מסר: "פעילות האבטחה הרפואית של חובשי איחוד הצלה באוקראינה תימשך עד ליום ראשון עקב שהות ההמונים בעיירה וולעדניק גם בשבת הקרובה. ארון הציוד של איחוד הצלה שהותקן במקום לרווחת אלפי העולים לתפילה במשך השנה יסייע גם השנה למתן מענה רפואי מהיר בעת הצורך בשבת ההילולא.

השארת תגובה