10 טיפים שיגרמו לכם לאהוב את החורף

הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות, בחורף בפרט ובחיים בכלל, הוא להסתכל באופטימיות על חצי הכוס המלאה וליהנות מהדברים הקטנים המייחדים את העונה ♦ בדיוק לשם כך אספנו את עשרת הטיפים והיתרונות החורפיים הכי כיפיים שיהפכו את העונה הקרה להכי חמימה שרק אפשר

העולם נחלק לשני סוגים של אנשים: מחד, הטיפוסים הביתיים אוהבי החורף ומנגד אלו שלא יכולים לחכות שהעונה הקרה תיגמר והשמש תשוב לזרוח ולחמם. מה שבטוח, לכל מזג אוויר ישנם יתרונות וחסרונות, הנה כמה מהם:

לבלות זמן איכות עם המשפחה
החורף הישראלי אומנם אינו נחשב קר ביחס למדינות אירופה למשל, אך הוא בהחלט גשום. כשגשם יורד מדובר בדרך כלל בגשם זלעפות שהופך כל יציאה מהבית למעיקה. במקום להתעקש לפגוש חברים ואנשים חיצוניים, נצלו את ימי החורף הגשומים לזמן איכות משפחתי וליצירת קשר עם הילדים. הוציאו את אחד הפאזלים או משחקי הקופסא הכיפיים שמעלים אבק מהארון, כבו את הטלפונים  ותיהנו מערב נעים ומגבש.

להתכרבל על הספה
זמן איכות חורפי לא חייב להיות דווקא בינינו לבין אנשים אחרים, ולפעמים ניתן לקחת לעצמנו פרק זמן קצר מהחיים. אחד הדברים הכיפיים ביותר בחורף הוא להישכב על הספה בסלון עם כוס משקה חם, נשנושים ושמיכה וליהנות מספר טוב. אלו שממש רוצים לשדרג את החוויה יכולים להעצים את הפינוק עם שמיכת כירבולית מחממת או מכשיר שיאצ'ו שעושה נעים בגוף.

פיג'מות ונעלי בית
זה הזמן לזנוח את הבגדים הישנים והסמרטוטים איתם אנחנו ישנים ולעבור לפיג'מה מפנקת, מעוצבת, נעימה ואיכותית. החוק הלא כתוב קובע שכמה שהפיג'מה ונעלי הבית אינפנטיליים יותר וילדותיים, כך ההנאה מהם רבה יותר. זה הזמן לתת לילדים שבכם לצאת החוצה ולהרשות לעצמכם ללבוש פרינטים של דובונים, לבבות, איורים מצוירים ועוד.

ליהנות ממשקאות חמים
אין דבר מנחם יותר מכוס משקה חם ביום חורף גשום וקר! קפוצ'ינו, לאטה, שוקו חם, חליטה או תה במגוון טעמים. שלוק אחד וההרגשה החמימה מתפשטת בכל הגוף באופן מיידי. כדי להגביר את התענוג רצוי לבחור בספל גדול ככל שניתן שיכיל משקה שיחזיק זמן רב. במידה ואין ברירה ועלינו לצאת מהבית, אפשר למזוג את השתייה החמה לכוס תרמית מבודדת שתשמור על המשקה ועלינו חמים ומנוחמים לאורך זמן.

להתפנק באמבטיה חמה
חיי היומיום לחוצים? טרודים במחשבות? הגשם בחוץ מעצבן אתכם? זה הזמן למלא אמבטיה חמה, לשחרר את כל המחשבות ופשוט לצלול לתוכה. 45-60 דקות בתוך האמבטיה ותצאו חדשים ושלווים.

לטפל בעור הפנים
העונה החורפית היא זמן מעולה לטפל בעור הפנים בכלל ובנזקי הקיץ בפרט. בחורף עורנו חשוף לרוחות קרות, האוויר יבש יותר, אנו עוברים לעיתים תכופות מקור לחום ולכן ישנה נטייה ליובש. בכדי להימנע מתסמינים נפוצים כדוגמת אדמומיות וקילופים, יש לדאוג לטפח את העור בקביעות על ידי שימוש בקרמים עשירים בלחות וחומרים מזינים. ככל שרמת הלחות בעור גבוהה יותר, כך העור יהיה בריא וגמיש יותר וייראה צעיר וחיוני. נוסף על כך, החורף היא העונה האידאלית לביצוע טיפולי הבהרה לטיפול בפיגמנטציה וכן פילינג לחידוש עור הפנים, שכן לאחר שימוש בחומרים אלו אשר מקלפים ומחדשים את השכבות העליונות של העור חשוב להימנע מחשיפה לשמש.

אופנה חורפית
העונה החורפית מחייבת אותנו להתלבש כהלכה: מעילים, עליוניות, סריגים, סוודרים, צעיפים ועוד מאפשרים ליהנות מאופנה ולתבל אותה בשילובים מעניינים. אוהבי האופנה יוכלו ליהנות מלוקים אלגנטיים, טרנדים עונתיים וצבעים חמים. נסו להתחבר לצד האופנתי שבכם והתגנדרו מעט יותר מהרגיל.

אקססוריז חורפיים
הסוד ללוק מושלם ומלא סטייל טמון באקססוריז הנכונים. גם אלו שפחות מבינים בצבעים ושילובים יוכלו לשדרג את המראה בקלות עם האקססוריז הנכונים. אלו כוללים מטריות מדליקות ושובבות, צעיפים צבעוניים, כפפות וכובעים.

מגפיים
המגפיים החורפיים אומנם קשורים באופנה ואקססוריז, אך בהחלט ראויים לקטגוריה נפרדת. כל כך הרבה סוגים, כל כך הרבה צבעים ודגמים שפשוט אי אפשר לבחור עם מה לדלג מעל השלוליות! החל ממגפונים קטנים ואלגנטיים עד גובה קרסול, דרך מגפוני חצי ועד מגפיים גבוהים. כולם כל כך יפים, כולם כל כך חורפיים ואפשר ליהנות ולשלב את כולם במראות החורפיים.

להשלים שעות שינה
תקועים בבית ולא מצאתם מה לעשות? נצלו את הזמן להשלים שעות שינה! חשבו על כמה פעמים התפללתם לעוד כמה שעות של שינה טובה והתרעננות, שימו ראש על הכרית, העבירו את הנייד למצב שקט ואפשרו לעצמכם את התענוג.

השארת תגובה