מתגייסים: למען הנער שהותקף בידי שוטרים

מח"ש החליטה שלא להעמיד לדין את השוטרים שתקפו את הנער -ההורים של יענקי רוזנברג שהוכה עד זוב דם, נאזק והושפל ע"י המשטרה יוצאים למאבק!

שוטר מכים את יענקי רוזנברג
שוטר מכים את יענקי רוזנברג

מח"ש החליטה לאחרונה לסגור את התיק כנגד השוטרים שהכו עד זוב דם את יענקי רוזנברג. ההורים פתחו בקמפיין מימון המונים במטרה לגייס כסף שיסייע ליענקי להם להפוך את החלטת מח"ש ולתבוע את המשטרה בגין הנזקים שנגרמו לבנם.

החלטת מח"ש לסגור את התיק מחוסר ראיות תמוהה שכן יש אין תיעוד ברור כי השוטרים היכו את יענקי בלי סיבה והמשיכו גם כאשר כבר היה מנוטרל על הרצפה. הקהל צעק מסביב שיענקי מגיע מחינוך מיוחד, אך השוטרים המשיכו באלימות ובהשפלתו.

כזכור, בל"ג בעומר האחרון יצא יענקי רוזנברג, צעיר בעל צרכים מיוחדים, לעשות סידורים בירושלים. בדרך ראה יענקי התקהלות גדולה ומתוך סקרנות ניגש למקום. ההתקהלות הובילה לעימותים בין תושבי המקום למשטרה, שבמהלכם החלו השוטרים להכות את יענקי.

בעקבות האירוע יענקי נאלץ לעזוב את המסגרת בה שהה וסיפקה לו עבודה ושגרה ומאז אינו מוצא תעסוקה, מסתגר בביתו וסובל מחרדות קשות.

בשל החלטת מח"ש החליטו הוריו של יענקי לפנות אל הציבור לתמיכה בקמפיין גיוס ההמונים שפתחו במטרה לגייס כספים לעזרה עבור יענקי, למימון הגשת ערעור על החלטת מח"ש והגשת תביעה כנגד המשטרה בגין הנזקים שגרמו ליענקי.

ברוך רוזנברג, אביו של יענקי: "במשך חודשים קיווינו שהמשטרה תעשה צדק עם יענקי שלנו ולא תעבור בשתיקה על פגיעה בצעיר עם צרכים מיוחדים. עם סגירת התיק הבנו כי עלינו להילחם לעשות צדק עם בננו ולמנוע ממקרים כאלה להישנות. אנחנו נלחמים לא רק למענו אלא למען כל אותם צעירים מיוחדים שחס וחלילה לא ימצאו את עצמם באותה הסיטואציה."

תרומות ניתן להעביר בקישור

או באמצעות העברה בנקאית לביאקטיב מובילים שינוי בע"מ, בנק הפועלים מספר ח-ן 670877 סניף 722 (על מנת שידעו לאיזה פרויקט לשייך את הכספים, לאחר העברה יש לשלוח דוא"ל ל [email protected] ולציין את מטרת העברה, שם התומך וכתובת הדוא"ל שלו)

תגובה אחת
  1. אם היה מדובר בערבי אוי אוי אוי איזה רעש היו עושים מהסיפור ועד כמה היו מסובכים השוטרים….פשוט צריך להיות עיוור כדי לא לקלוט שמדובר שהשלטון השיפוטי הוא משדר אנטישמייות מובהקת כלפי העם היהודי שיש בו כל סממן של יהדות….אפילו לא חרדי…..

השארת תגובה