"השר המיועד של גנץ נהיה בעל הבית"

על רקע העימות בוועדת הכספים כאשר ח"כ טיבי קרא לעברה 'זבלה', מבקשת ח"כ שטרית להזכיר, כי "תזכרו טוב-טוב שזה הפרטנרים של כחול לבן. אחמד טיבי הולך להיות שר עוד שלושה חודשים אם בני גנץ מנצח את הבחירות"

אחמד טיבי
אחמד טיבי

חברת הכנסת קטי שטרית: על רקע התקרית המילולית שהתפתחה בין חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד לח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת בוועדת הכספים, פרסמה ח"כ שטרית פוסט בו היא תוקפת את התנהלות ח"כ טיבי ואת העובדה שהוא ומפלגתו מהווים פרטנר אצל 'כחול לבן'. לדבריה, "השר המיועד של גנץ, אחמד טיבי, כבר מרגיש בעל בית!".

ח"כ שטרית גוללה את השתלשלות הפרשה בוועדה וכתבה: "אחרי שח"כ אחמד טיבי העניק למנכ"ל עמותת רגבים, מאיר דויטש, שלל כינויי חיבה כמו חלאת המין האנושי, טינופת וזבל ודרשתי ממנו לדבר באופן מכובד, הוא בתגובה סינן קללה בערבית (אותה הבנתי מצוין). הזכרתי לו (לפעמים הוא שוכח), שאנחנו גרים במדינה יהודית עם רוב יהודי דובר עברית ודרשתי ממנו שידבר בעברית, כך כולם יבינו וידעו איך חביב התקשורת הישראלית מדבר. בתגובה, קילל אותי הדוקטור המהולל וקרא לי זבלה".

את דבריה מסיימת שטרית בפניה לאזרחי ישראל, "אני רוצה רק שתזכרו טוב-טוב שזה הפרטנרים של כחול לבן. אחמד טיבי הולך להיות שר עוד שלושה חודשים אם בני גנץ מנצח את הבחירות. בממשלת ישראל הולך לשבת שוביניסט שונא ישראל אשר בזמנו החופשי מבקר ומעודד טרוריסטים שרצחו יהודים. וכמו שאתם רואים, הוא כבר מרגיש בעל הבית".

השארת תגובה