כתב אישום נגד שוטר- הכה אזרח וכתב דו"ח פעולה כוזב

מח"ש הגישה לבית המשפט בירושלים כתב אישום נגד שוטר שהכה אזרח ומילא דו"ח כוזב

משפט
משפט

המחלקה לחקירות שוטרים  הגישה לבית המשפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שוטר תנועה בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ושיבוש מהלכי משפט.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס

עו"ד נועם קוריס – כותב בביז פורטל

עו”ד נועם קוריס – כותב על תביעה ייצוגית

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עדי וולנרמן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, ב- 02.05.19 ברחוב דוד ילין בירושלים, נהג הנאשם, במסגרת תפקידו, באופנוע משטרתי והורה למתלונן לעצור בצד הדרך. לאחר דין ודברים בין הנאשם למתלונן ובעקבות חשד שהתעורר אצל הנאשם כי לוחית הזיהוי של האופנוע מזויפת, החליט הנאשם לעצור את המתלונן ואזק אותו בידיו. המתלונן הובל, באמצעות ניידת משטרתית – בליווי שוטרים לאגף התנועה של משטרת ישראל ב"מרכז כלל" בירושלים. בעת שהמתלונן המתין בתחנת המשטרה, בעודו אזוק בידיו, הגיע הנאשם למקום והורה לאזוק את המתלונן גם ברגליו. בשלב מסוים, נתבקש המתלונן על ידי שוטר נוסף למסור את הטלפון הסלולרי שהיה בידו אך סירב והתנגד לכך. לאחר שהשוטר לקח בכוח את הטלפון מהמתלונן, יצא הנאשם ממשרדו, ניגש למתלונן, אחז בו, משך אותו בחוזקה והושיבו בכוח. מיד לאחר מכן הכה הנאשם את המתלונן, ללא כל הצדקה, באמצעות מכות אגרוף לאפו, לראשו ולאוזנו, כל זאת בעת שהמתלונן אזוק ברגליו ובידיו, כאמור. בשלב זה, אחז השוטר בנאשם וניסה להרחיקו מהמתלונן. המתלונן קם ממקומו והנאשם שוב אחז בו בחוזקה, דחף אותו והושיבו בכוח. לאחר האירוע כתב הנאשם דו"ח פעולה כוזב לפיו נאלץ לחבוט במתלונן כדי להשתחרר מאחיזתו של המתלונן, שלדבריו צבט אותו בחוזקה בחזה והכאיב לו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן שבר באף ופגיעות נוספות. שלושה שוטרים נוספים שהיו עדים לאירוע עניינם הועבר לבחינת מחלקת משמעת במשטרה.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

השארת תגובה