מזעזע: התעלל בסוחרים קשישים והעלה סרטונים לרשת

צעיר העובד בבסטה בשוק 'מחנה יהודה', התעלל באופן קבוע בסוחרים קשישים, והעלה את התיעוד לרשתות החברתיות • בעקבות ההד התקשורתי, הוא נעצר והובא להארכת מעצר

שוק מחנה יהודה
שוק מחנה יהודה

תושב מזרח ירושלים, העובד בשוק 'מחנה יהודה', אימץ לו באחרונה מנהג מזעזע. הוא התנכל באכזריות לסוחרים קשישים בדוכנים שבשוק, והעלה סרטונים עם תיעוד ההתעללות לרשת החברתית. לאחר הד תקשורתי, המשטרה נכנסה לעובי הקורה ועצרה אותו לחקירה.

בסרטונים שהחלו לצוף ברשתות החברתיות, נצפה הצעיר כשהוא משליך חפצים לעבר סוחר-קשיש, לועג לו ומתנכל בשלל מעשים ביזיוניים. הסרטונים מתמקדים בסוחר מסוים, אך לפי הדיווחים, הוא לא היה היחיד שסבל מנחת זרועו של הצעיר.

"הוא ועד מבוגרים ואנשים חסרי ישע עוברים התעללות יום יומית. לאן הגענו איך דבר כזה קורה בלב השוק שלנו בלב של ירושלים? פשוט עצוב ומכעיס, ויותר מטריד שאף אחד לא מתערב לאיפה הגענו", תהה נכדו של הסוחר בן ה-93.

כאמור, משטרת ישראל קיבלה לידיה את הסרטונים, ועצרה את הצעיר המתעלל. בהודעת המשטרה נכתב: "פעילות מהירה של חוקרי המשטרה, הביאה לפני זמן קצר לאיתורו ומעצרו של חשוד בהתעללות נפשית ופיזית בקשישים חסרי ישע באזור שוק מחנה יהודה בירושלים, זאת בעקבות תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות והגיע לידי החוקרים.

"החשוד בשנות ה-20 (מזרח ירושלים), נעצר כאמור לפני זמן קצר, והוא נחקר בשעה זו בגין חשד להתעללות פיזית ונפשית בקשישים חסרי ישע. מחר (שני) יובא החשוד בפני בית המשפט בירושלים לדיון בעניינו".

השארת תגובה